300D CSpro

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Heb van fredmiranda.com deze plugin gedownload en geinstalleerd en ben zeer tevreden over de behaalde resultaten met deze plugin.

Heeft iemand anders nog ervaringen met soortgelijke software ??



Bij voorbaat dank voor je reactie,



Marinus Bergsma
www.studio111.nl
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

De preview op de site ziet er alvast zeer goed uit, en ik zal er ook eens voor zorgen dat die plugin deze kant uitkomt, iedergeval wordt dit voor mij de op-twee-na laatste bewerking die dan gedaan moet worden. na het sharpen trek ik de foto nog een keer door neat heen, en als laatste wordt er een 1600*1067 van gemaakt.

Ik kom hier op terug als ik de plugin ook heb.

Maarten
www.studio111.nl
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ik heb vandaag ook de plugin aangeschaft, en merk inderdaad dat er een vorm van verbetering zichtbaar is. Het is wel even aankijken hoe deze automatic plugin in zijn werk gaat en welke rendering er gekozen moet worden. En in welke stap deze ingezet moet worden.
Doen we eerst filteren en dan croppen of andersom

Dit zal helaas niet in een week bepaald zijn denk ik.

Verder is het blijven zoeken naar meerdere plugins, heb op kazaa een flinke search gedaan, maar test ze wel op mijn testcomputer uit, want bij 1 op de 10 files van kazaa krijg ik een virusmelding of een paardje aan mijn donder.
www.studio111.nl
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

zo als afgesproken zou ik een keer terug komen op deze plugin, helaas werk ik met xeon proccessors, zodat ik niet kan zien wat er precies gebeurd.

Het resultaat is per foto verschillend, maar ik ga (als ik bij ben met mijn werk) er weer eens mee aan de slag, kijken welke handelingen die plugin nu exact doet, of ik de plugin kan openen weet ik nog niet, misschien XML file of zo waarin staat wat er moet gebeuren.

Anders install ik photoshop op de p166, dan is het gewoon met goed te volgen.

Wordt vervolgd.............
www.studio111.nl
Taco
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2004 11:39
WoonplaatsCOLON Krimpen aan den IJssel

Even voor de duidelijkheid...

De site fredmiranda stelt dat de plugin voor de 1D is. Zijn bovenstaande posts specifiek voor de 300D ?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar