TT assen

Algemene vragen over vliegtuigspotten

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
nutty75
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2006 17:04

Aankomend weekend zal in Assen weer de TT plaatsvinden. Vrijdag zal ik op het circuit zijn om eens een keer foto's te kunnen maken van dit geweld.
Echter vraag ik mij af iemand bekend is met het circuit, en misschien dé plekjes weet om mooie foto's te kunnen maken?!
Vorig jaar ben ik maar heel even geweest, en heb de baan niet kunnen verkennen... Heb dus niet de mooie plekjes kunnen vinden waar je als "niet-pers-fotograaf" mooie plaatjes kan schieten zonder dat je last hebt van de hekken bijvoorbeeld..

Alle suggesties zijn welkom! ;)
Eos30D, EF 17-40/4 [color=red][b]L[/b][/color], Sigma50mm/2.8Macro, Ef 70-200/4 [color=red][b]L[/b][/color], Ef 300mm/4 [color=red][b]L[/b][/color] IS, speedlite 430EX
Riesij
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2006 21:43
WoonplaatsCOLON Voorhout

Ik ben er nog nooit geweest, maar aangezien ik 9 juli naar het ONK 600 ga het ik dezelfde vraag elders gesteld. Dit antwoord kreeg ik van iemand die ook regelmatig op assen foto's maakt. Ik weet niet of alle genoemde plaatsen tijdens de TT vrij bereikbaar zijn. (Ik denk zelf van niet, vooral pitstraat)

Antwoord: ''aan het begin van de pitstraat is een mooie , op de Geert Timmer tribune is perfect en achter in de ramshoek is ook gaaf ''


Veel plezier
amr
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 206
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2005 19:45
WoonplaatsCOLON Alphen a/d Rijn

Last van hekken zal je helaas meestal altijd hebben door de regels van de internationale motorsport bond. Mooie plekken zonder hekken zijjn de Geert timmer tribune en hoofd tribune. Geert timmer is mij favoriet omdat die bocht de snelheid terugbrengt en het meestal de scherprechter is in de laatste ronde. Ook hoog op andere tribunes is goed te doen met een tele. Dan kijk je over de hekken heen op de baan. Paddockkaarten zijn echter ideaal maar helaas heb ik die deze keer ook niet :-(... Maar ik zit wel lekker op de tribune in Assen tijdens de TT .

Ar. :lol:
"A good reboot is never a bad solution"
nutty75
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2006 17:04

dank je voor je antwoord.. Pits is echter tijdens de TT niet toegestaan voor publiek. (voor zover ik weet!). GT tribune is volgens mij die tribune waarvoor je extra entree moet betalen, maar waarschijnlijk wel de moeite waard..?! "Ramshoek" heb ik nog nooit van gehoord, dus ga ik gewoon kijken! (gelukkig dit jaar meer tijd om op het circuit rond te neuzen..

Nogmaals, bedankt.

@AMR: was mijn bericht aan het typen terwijl jij ook aan het antwoorden was.. ;) Jij ook bedankt voor je reactie. Lijkt er dus op dat ik aankomende vrijdag veel te vinden zal zijn op de GT tribune.. (is dat niet de tribunen die over de grindbak gebouwd is?)
Eos30D, EF 17-40/4 [color=red][b]L[/b][/color], Sigma50mm/2.8Macro, Ef 70-200/4 [color=red][b]L[/b][/color], Ef 300mm/4 [color=red][b]L[/b][/color] IS, speedlite 430EX
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar