foutmelding

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Jeroen

Goedemorgen,

Sinds een week in het bezit van een EOS 300D Rebel... Geweldig apparaat maar.......

Heb reeds twee maal een "hanger" gekregen met mijn camera.

Rechtsboven in venster blijft het getal 200 staan. Verder maakt de camera wel foto's maar erg donker. De flitser gaat ook niet open.

Weet iemand wat dit kan zijn of moet ik met de camera terug naar de leverancier.

Na een nacht doet de camera het wel weer gewoon!!!

Jeroen
eric_nl
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 3773
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:52
WoonplaatsCOLON NL
CONTACTCOLON

Hallo Jeroen,

Kun je iets meer vertellen over wat je aan het doen was en welke instellingen je had? Bijvoorbeeld, bedoel je met venster de LCD of de kleinere display boven de LCD? En in welke stand stond je keuze wiel; groene hokje, P of iets anders? Als je hem uit deed en meteen weer aan, was het dan nog niet opgelost. Zulke dingen kunnen helpen om erachter te komen wat er aan de hand was.

P.S. We hebben een gezellig hoekje op dit forum waar iedereen zich kan voorstellen, die kun je hier vinden.
Jeroen

Hoi Eric,

Heb reeds alles geprobeert, ben inmiddels ook teruggegaan naar Foto Konijnenberg en die hebben de nieuwste firmware er op geplaatst, wat er ook al op stond. Maar dit kon beschadigd zijn.

Als dit niet zou werken, kon ik de camera omruilen dus dat ga ik vanmiddag doen want het probleem zit er helaas nog steeds in.

Het was overigens een bekend probleem maar helaas heb ik het niet kunnen vinden op het internet.

Na ongeveer 3 kwartier fotgraferen, komt er linksboven in het kleine display (ik meldde eerst rechtsboven) 200 te staan, het volgende getal is 10 en daarna geeft het display je aantal foto's aan welke je nog te gaan hebt. In elke stand met het stuurwiel gebeurt dit. De flitser gaat dus ook niet meer uit.

Het voorstellen had ik gedaan maar mijn bericht werd naar hier verplaatst. Ik zal van de week, als ik de andere camera heb, mij wel even voorstellen.

Groeten,

Jeroen
Jeroen

Heb de body om kunnen ruilen. het blijkt ineens geen bekend probleem te zijn. Of de een weet het wel maar wordt niet bekend gemaakt aan de ander.

Nu maar testen met de nieuwe body en ik ga ervan uit dat ik veel zal genieten met de camera.

Goed geregeld door Foto Konijnenberg in Den Ham.

Jeroen
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar