problemen met de 300d

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
JackRabbit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2004 12:24
WoonplaatsCOLON Den Haag

Beste luitjes, nou ben ik een tijdje uit de running geweest door wat privéomstandigheden en nu probeer ik weer een beetje mijn hobby op te pakken. Maar tot schrik kijk ik door mijn lens en zie alles wazig er door heen. Zelfs de groene lettertjes onderin zijn wazig. Ik heb zelf geen flauw idee wat het kan zijn maar misschien dat iemand van jullie dat weet. Mijn lenzen zijn schoon, ik heb er 2 geprobeerd maar allebei hetzelfde probleem. Ook in de camera zelf zie ik het erg wazig. Het lijkt erop ofdat ik een dikke bril opgezet heb ofzo :lol: De foto's komen er wel redelijk uit. Kan dit aan spanning of een instelling liggen. Ik hoor het graag. Ik hoop dat iemand mij kan helpen ermee want ik ga a.s. weekend op vakantie en dan ben ik erg verdrietig als ik hiermee moet schieten :cry: :cry: :cry: :cry:
groeten JackRabbit ( die het zweet in zijn bilnaat heeft staan ) :cry: :shock: :?
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

No problem. Rechtsboven je zoeker zit een draaiknopje waarmee je de scherpte van je zoeker kunt instellen. Is speciaal voor mensen met een bril. Heeft een speciale naam, die ik even vergeten ben, maar dat is nu niet belangrijk. Gewoon even aan het knopje draaien links- of rechtsom en hij wordt weer scherp.

Succes.
JackRabbit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2004 12:24
WoonplaatsCOLON Den Haag

idd Ytos, ik was er al achter maar toch bedankt. ik ben een tijdje uit de running geweest, dat zijn van die kleine dingen die je vergeet als je hem laat liggen :lol:
djc
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 883
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 20:51

Wederwelkom JackRabbit!
Klaas
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3420
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2004 13:36
WoonplaatsCOLON Nunspeet
CONTACTCOLON

heeft hij al wel scherpgesteld? Druk eens half op de ontspanner...
Groetjes, Klaas Lingbeek- van Kranen
[size=75] [url]http://www.digitalrebel.nl[/url] - [url=http://www.digitalrebel.nl/equipment.html]Equipment(klik meer info)[/url] - [url=http://www.istockphoto.com/lingbeek]IStockPhoto Portfolio[/url] [/size]
djc
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 883
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 20:51

:lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikers-avatar
Sander
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 319
GeregistreerdCOLON 16 Jun 2004 08:01
WoonplaatsCOLON Nieuwegein
CONTACTCOLON

:) kan gebeuren ;) welkom terug en veel plezier weer :)
Canon: 1D / 300D+BG-E1 / 24-70[color=red]L[/color] F2.8 / 100-400[color=red]L[/color] IS / 50 F1.8 II
Sigma 18-125 DC / Metz 54mz3 / Tamron 1.4x ext./ Manfrotto pootjes / Lowepro tasjes
JackRabbit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2004 12:24
WoonplaatsCOLON Den Haag

Klaas schreefCOLONheeft hij al wel scherpgesteld? Druk eens half op de ontspanner...
Dat wel Klaas, zo wakker was ik nog wel :lol: :lol: :lol:
Het was inderdaad het kl*te wieltje naast je zoeker :lol: Dat was ik even vergeten dat je daar ook aan kon draaien hehe :shock: :D :lol:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar