Wat vogels uit Amerika

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Marja
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2007 11:41
WoonplaatsCOLON warmond
CONTACTCOLON

Lang geleden dat ik hier iets gepost heb. Dit jaar weer op reis geweest in Amerika, en in het wahala voor mij terecht gekomen :wink: Vijf dagen vogels en sealife fotograferen, en dan alles ook nog eens van dichtbij.
Hierbij een aantal van de vogels.
1. Blackbird vrouw
Afbeeldingzeeotters-27.jpg by Marenko, on Flickr
2. Wulp
AfbeeldingMoss Landing strand-88.jpg by Marenko, on Flickr
3. Bruine pelikaan
AfbeeldingMoss Landing strand-214.jpg by Marenko, on Flickr
De bomen bij de haven zaten vol met zilverreigers in verschillende soorten en ook kwak
4. Grote zilverreiger
Afbeeldingvogels-54.jpg by Marenko, on Flickr
5.
Afbeeldingvogels-110.jpg by Marenko, on Flickr
6. Volwassen kwak
Afbeeldingvogels-147.jpg by Marenko, on Flickr
7. Little egret (denk ik :wink: )
Afbeeldingvogels-209.jpg by Marenko, on Flickr
8. Jonge kwak
Afbeeldingvogels-269.jpg by Marenko, on Flickr
9. Kolibrie
Afbeeldingvogels-12.jpg by Marenko, on Flickr
10. Lastig te vangen in de vlucht
Afbeeldingvogels-34.jpg by Marenko, on Flickr
11. Strandlopers
AfbeeldingMoss landing beach-376.jpg by Marenko, on Flickr
12. Jonge yellow crowned night heron met krab
AfbeeldingMorro bay-116.jpg by Marenko, on Flickr
13. Quail
AfbeeldingElephant seals-353.jpg by Marenko, on Flickr
14. Grebe met vis
Afbeeldingnaamloos-69.jpg by Marenko, on Flickr
15. Wulp met vis
Afbeeldingnaamloos-142.jpg by Marenko, on Flickr
16. Phoebe
Afbeeldingnaamloos-160.jpg by Marenko, on Flickr
Dit is natuurlijk maar een klein gedeelte van wat er allemaal voor de lens is gekomen :wink: Bedankt voor het kijken!
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

Ik vind ze niet allemaal even geslaagd, maar de Wulp op foto 2 vind ik prachtig :-)

Michiel>=-
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Nummer 4 en 11 vind ik ook erg mooi. Bij nummer 15 is het erg jammer dat die tak er net achter zit, anders was dat een topplaat geweest.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Superkiwi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 944
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 21:10
WoonplaatsCOLON Woensdrecht
CONTACTCOLON

Leuke serie, ik kan me voorstellen dat het een leuke reis was :D
Degene die mij het meest opvalt is de kwak (6), vanwege zijn knalrode oog wat er heel erg uitspringt.
De Quail (13) en de Heron (12) zijn zo gecamoufleerd dat zij juist weer bijna niét opvallen, leuk :)
Een "mooiste" vind ik lastig aan te wijzen, maar 2 en 11 horen daar zeker bij!

Danny
Kiwi says hi!
Marja
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2007 11:41
WoonplaatsCOLON warmond
CONTACTCOLON

mikeeagle schreefCOLONIk vind ze niet allemaal even geslaagd, maar de Wulp op foto 2 vind ik prachtig :-)

Michiel>=-
Mag ik weten welke en waarom je deze niet geslaagd vindt? Wellicht dat ik daar weer van kan leren :wink:
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

1,2,3,5,6,8, 14 en 15 vind ik het mooist. Op zich allemaal goede foto's hoor en ik heb er als "semi vogelaar" extra van genoten. :)
Gebruikers-avatar
evelakes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 668
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2012 14:03
WoonplaatsCOLON wijchen
CONTACTCOLON

Mooie trip mooie foto's. ik denk dat je graag wat meer mm gehad had op deze trip.
De Vignettering vind ik persoonlijk wat teveel.
Mooie BIF foto's heerlijk dat ze zo benaderbaar zijn hier hoeven ze je schim maar te zien en zijn ze foetsie.
Vaak heb je niet het mooie licht beschikbaar maar de knalharde zon.
Je hebt genoten en ik ook, bedankt voor je bijdrages op naar het volgende avontuur.
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Ik vind het een goede serie. Mijn voorkeur is zonder twijfel #12 - niet dat de anderen niet mooi geportreteerd zijn, maar omdat deze voor mij het meeste verhaal heeft. De geweldige schutkleur, als je snel kijkt zie het beest amper... en dan ook nog zijn hapje erbij ... ik vind het een spannende foto, met actie...
Apple fan, Canon volger...
Marja
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2007 11:41
WoonplaatsCOLON warmond
CONTACTCOLON

Dank jullie wel!
wibo53 schreefCOLONIk vind het een goede serie. Mijn voorkeur is zonder twijfel #12 - niet dat de anderen niet mooi geportreteerd zijn, maar omdat deze voor mij het meeste verhaal heeft. De geweldige schutkleur, als je snel kijkt zie het beest amper... en dan ook nog zijn hapje erbij ... ik vind het een spannende foto, met actie...
Haha, klopt. Er stonden mensen met lange lenzen, en het duurde toch wel even voordat ik ook zag wat zei zagen. Gelukkig stond de camper dichtbij en kon ik snel mijn eigen camera ophalen. :wink:
Mooie trip mooie foto's. ik denk dat je graag wat meer mm gehad had op deze trip.
Vanwege het gewicht wat je mee wilt sjouwen een keuze moeten maken tussen de 100 - 400 of de 70 - 200 met 1.4 extender. Allebei meenemen ging hem niet worden. Dus de tweede maar gedaan. Niet geheel ontevreden over de 70 -200 met 1.4 extender overigens.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar