Torenvalkje

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
Gebruikers-avatar
Blauwe Lori
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2016 12:44

Foto nr 1 voor mij. Prachtig scherp. Niet gemakkelijk te fotograferen.
Gebruikers-avatar
JosVeg
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2016 21:36
WoonplaatsCOLON Eindhoven

Ik moet nog veel inhalen zie ik wel, ben net een paar weken lid en moet veel mooie foto's nog te bekijken zoals deze en die van je vos. Met dit soort actie foto's moet je denk ik ook wel net alles klaar hebben of zie ik dat verkeerd?
Jos

Canon EOS 6d gripped, Canon EF 50mm f/1.4 USM, Canon EF 70-300mm f/4-5.6L IS USM, Canon EF 16-35mm F/4.0 L IS USM , Speedlite 430 EX III-RT
druifje45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2010 08:23
WoonplaatsCOLON leiden

ik ga ook voor foto nr. 1. bij de tweede mist hij een vleugel en het oogje is iets te donker. maar de eerste is een mooie foto en knap gedaan.
gek zijn is ook leuk
eos 50d, manfrotto statief en een volle tas
druifje45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2010 08:23
WoonplaatsCOLON leiden

ik ga ook voor foto nr. 1. bij de tweede mist hij een vleugel en het oogje is iets te donker. maar de eerste is een mooie foto en knap gedaan.
gek zijn is ook leuk
eos 50d, manfrotto statief en een volle tas
Gebruikers-avatar
Canon Balls
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2016 14:20

Grandioos, fotonr 1 met stip
Sisterray
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2016 13:03

Soms komen foto's boven drijven welke ik niet eerder gezien had, zoals ook deze twee.
Mooi hoor en goed genomen.
Grtz, Jack
Danny_B
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2011 11:20

Nog een heel late reactie, maar ben een behoorlijke tijd weggeweest van t forum.

Foto 1 is mijn favoriet. Niet alleen omdat de oog er zo duidelijk uit komt, maar de gehele compo: Beide vleugels prachtig in beeld, de positie van de vogel komt gewoon beter uit dan bij de tweede.
De tweede is overigens ook niet mis hoor.
mvg Danny
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Hi Henriette, prachtige opnamen van de torenvalk! Vanwege de lichtval en houding van het beestje een voorkeur voor nummer 1.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar