Flitsen voor natuurfotografie

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Bart H..
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 91
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2014 16:02

Dat flitsen bij natuurfotografie is in Nederland niet zo bekend en wordt ook niet gebruikt.
Nu wil ik dat gaan doen icm lange lens en daarvoor heb ik een zg beugel nodig om die flitser van de camera te houden en uiteraard een better beamer.
En een kabel. Alleen weet er iemand wat ik voor beugel ik nodig heb? En waar je die kan kopen?
Alvast bedankt.
Gebruikers-avatar
Foto-Xje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2015 01:29
WoonplaatsCOLON Valthermond (Drenthe)

Kijk eens naar onderstaande link, wel buitenlands maar Nederlandse vertaling.

http://nl.aliexpress.com/promotion/prom ... otion.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's liegen niet, mensen wel :lol:
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Bart H.. schreefCOLONDat flitsen bij natuurfotografie is in Nederland niet zo bekend en wordt ook niet gebruikt.
Nu wil ik dat gaan doen icm lange lens en daarvoor heb ik een zg beugel nodig om die flitser van de camera te houden en uiteraard een better beamer.
En een kabel. Alleen weet er iemand wat ik voor beugel ik nodig heb? En waar je die kan kopen?
Alvast bedankt.
Weet je het heel zeker ;-)

Liesbeth van Asselt geeft een aantal jaren deze cursus.
http://www.stapfoto.nl/workshop-natuurflits.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Er zijn tal van fotografen die flitsers gebruiken voor bv vogelfotografie in combinatie met een langere objectief.
Inderdaad met een flitsbeugel of off camera dmv een trigger

waar je deze kunt kopen bijna alle bekende camera winkels verkopen flitsbeugels.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar