Verrekijkers & fotografie

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

PaulKo schreefCOLONIk wil er binnenkort ook een kijkertje aanschaffen (ja ook voor vogeltjes maar dan op minder niveau). 150-300 euro heb je toch wel nodig voor een redelijke kijker. Je zou idd denken je kan er alleen maar door kijken. Maar ook hier veel variabelen die je pas weet als je er een beetje in verdiept.
De mijne (deze) heeft ooit ook iets van 250 euro gekost, meer was voor mijn gebruik niet nodig. Ga voorlopig ook niets anders aanschaffen, heb genoeg andere wensen hoger op mn lijstje staan ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Heb in het verleden toen ik nog veel op wandelvakantie ging deze aangeschaft. Toen was pakvolume nog heeeeel belangrijk. Nu past deze ook makkelijk in de fototas en gaat vaak mee. Komt er niet heel vaak uit maar soms wel handig/leuk als je op pad bent.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Anoniem 4

Ik heb nog steeds mijn op de vorige pagina al genoemde Minolta Pocket 8x22 8.2 graden Wide Angle Multi Coated.
Ben er heel zuinig op want deze kwaliteit bij die afmetingen en gewicht zul je niet gauw vinden.
Gaat op vakanties en uitstapjes altijd mee.

Die nieuwe Canons zou ik alleen overwegen voor het gluren naar de buurvrouw want dat mens beweegt voortdurend. 8)
Anoniem 3

Illuminatus schreefCOLONIk heb nog steeds mijn op de vorige pagina al genoemde Minolta Pocket 8x22 8.2 graden Wide Angle Multi Coated.
Ben er heel zuinig op want deze kwaliteit bij die afmetingen en gewicht zul je niet gauw vinden.
Gaat op vakanties en uitstapjes altijd mee.

Die nieuwe Canons zou ik alleen overwegen voor het gluren naar de buurvrouw want dat mens beweegt voortdurend. 8)
Dacht ik toch dat IS voor shakende handjes was.... ;)
Anoniem 4

Oh, weet je dat zeker? Als ik die verrekijker vast houd, heb ik geen handen meer vrij. :oops:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar