Lightroom CC

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Amberes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 241
GeregistreerdCOLON 19 Sep 2013 10:46

De losse versie kan je toch gewoon bestellen met keuze tussen volledig of upgrade : https://www.adobe.com/nl/products/catal ... ar_nl.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Onderaan de blz., voorlaatste produktkeuze, wel klikken op " kopen " en niet op ' lightroom 6' anders kom je weer terecht op de info bladzijde voor CC en moet je daar weer rechtsonderaan op ' kopen ' klikken.

131,89 euro.
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

Apple schreefCOLONJe download uiteindelijk nog steeds de standalone versie. CC draait niet in de cloud maar lokaal. Alleen dien je eens in de zoveel dagen keer online te zijn om je licentie te verifiëren. Zie het probleem niet om gewoon via de Adobe website de trail versie te verkrijgen.
jaa dat zal wel , maar als je hem wil slipstreamen in je windows file heb je niets aan een online bestand . dan wil je een offline bestand (standalone dus)
en dat elke keer verbinding gemaakt moet worden om de licentie te verifiëren zit ik niet op te wachten . maar daar zal nog wel een oplossing voor komen denk ik .
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

je maakt 1 keer per maand verbinding. Verder kun je overal stand alone werken. Je hebt dus niet altijd een internet verbinding nodig !
In plaats van licentie code vul je een e-mail adres wachtwoord in. Verder is alles het zelfde. Als ik het goed heb heeft Adobe aangekondigd nieuwe functies beschikbaar te makken voor de CC abonnees en minder voor de mensen die een stand alone versie gekocht hebben.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

dat zou kunnen dat Adobe dat zegt en doet . zei hebben liever dat je een abbo afsluit om zeker te zijn van inkomen . en zoals die onzin als RAW bewerken op mijn iphone 6 tja dat boeit me totaal niet en dat synchroniseren ook niet dat doe ik wel via mijn server. dus heb ik liever een standalone die ik kan slipstreamen in mijn win image .
als Adobe meer functies gaat toekennen aan de CC versie en niet voor de standalone en ze daarmee mensen willen dwingen om de CC versie te nemen met een abbo dan denk ik dat vele Adobe vaarwel zeggen . je betaald immer voor een gelijkwaardig product. dan mag je ook gelijkwaardig verwachten.
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

ieder zijn eigen voorkeur en ze bieden immers nog stand alone, maar kan hun business model goed begrijpen. En toekomst moet uitwijzen in hoeverre zij LR 6 gaan voorzien van nieuwe functionaliteit.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar