Wat is jouw laatste aanwinst? (Deel VIII)

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jans1960
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 630
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2009 10:56
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

Illuminatus schreefCOLONIk ben in het bezit gekomen van een Fujifilm X-T1 met 18-135 en 10-24.
S.v.p. niet verder vertellen. :oops:

Hier hoef je jezelf zeker niet voor te schamen.
Veel plezier met dit mooie spul.
Fujifilm X-T1, Fujifilm X-E2, Fujifilm XT2, Fujifilm X-T20, 10-24mm F4, 16-55mm F2.8, 18-55 F2.8, 50-140mm 2.8, 35mm F2.0, 23mm F 2.0, 56mm F1.2, 90mm F2.0, 60mm F2.4 macro, Lensbaby Velvet 56mm 1.6, 2.0 & 1.4 convertor.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Illuminatus schreefCOLONIk ben in het bezit gekomen van een Fujifilm X-T1 met 18-135 en 10-24.
S.v.p. niet verder vertellen. :oops:
Mooie aanwinst ;-)

Van de week zelf de Fujinon 16-55 f/2.8 WR opgehaald
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Zo Illuminatus, welkom in de wereld van de systeemcamera. Je hebt het meteen goed aangepakt :D Heel veel plezier met deze mooie set. Daar ga je veel plezier aan beleven.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
evelakes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 668
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2012 14:03
WoonplaatsCOLON wijchen
CONTACTCOLON

LG 34 UM65P IPS monitor ultra wide 21-9 panorama's zijn nu 8)
Wat een verschil met mijn oude Samsung syncmaster.

Afbeeldingnew monitor by Evelakes67, on Flickr
Anoniem 4

Dank voor de felicitaties en wensen. Het is nog geen volledige overstap naar de systeemcamera, maar wel het oog op lichtere bepakking voor uitstapjes en vakanties.
De 7D met 17-55mm, de 70-200mm, de macro 100mm, de 10-22mm blijven voorlopig, evenals de flitsers (werken manueel ook met Fuji).
Het eerste slachtoffer wordt de 300mm f/4 is usm.
De 40D met grip mag ook met pensioen.
Ik blijf dus nog even bi-polair.

Daan, die Fujinon 16-55 f/2.8 WR is een pracht objectief, maar past bij mij (nu nog) niet bij mijn oogmerk lichtere bepakking. Misschien als mijn Canon er helemaal uitgaat.
maximus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2009 16:52
CONTACTCOLON

Zojuist een canon 70-200L 4.0 UL (zonder IS) gekocht via Marktplaats! Mijn eerste grote aankoop via Marktplaats, maar hij zag er goed uit en functioneerde (naar wat ik kon testen) ook goed.

Ik wil hem gebruiken voor landschapsfotografie, ik ben heel benieuwd hoe een zoomlens gaat bevallen en of ik heel anders ga composeren (heb nu een 15-85)!
It's not the quality of the pots that makes food taste good
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Bijna vergeten te melden: een Manfrotto 468MGRC2 hydrostatische statiefkop. Fijn ding!

Afbeelding
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Guus1972
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2014 12:28
WoonplaatsCOLON Wijchen

Een nieuwe aanwinst, waarvan ik nog niet weet of ik er blij mee ben. Ik had een Velbon Pro CF-635 statief gekocht en daar wilde ik een balhoofd bij. Ik heb vervolgens een Manfrotto 496 RC gekocht. Erg mooi balhoofd, maar die had een 3/8e draad, terwijl het statief een 1/4e bevestiging heeft. Uiteindelijk de Manfrotto retour gestuurd en de Velbon QHD-33M gekocht. Bij het uitpakken van de doos bleek dat om een klein balhoofdje te gaan. Hij draagt de foto-apparatuur met tele-objectief wel goed volgens mij, maar het verschil met de Manfrotto is enorm in kwaliteit en grootte.

Dan had ik misschien toch beter het adapterplaatje van de Manfrotto kunnen kopen.
Canon Eos D1000 | Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 II | Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM | Flickr
Wanda
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2015 08:32

Ik heb eergisteren een Canon 1100d met zijn standaard lens overgekocht. Ik ben nog maar beginnend fotograaf. Heb vorig jaar veel plezier gehad van mijn Canon Powershot S5 IS, en kon nu voor een leuk prijsje de 1100d kopen. M'n eerste spiegelreflex dus.
Dit weekend lekker op pad vanalles uitproberen. Ben benieuwd :)
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Gefeliciteerd met je mooie aankoop. Lets hope dat het weer wat beter wordt, zodat je lekker los kunt gaan met je nieuwe aanwinst ;-)
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Fujifilm 27mm pancake aangeschaft kreeg hier gratis de Fujifilm X M1 zilver bij. Tijdens een Fujifilm X gebruikers dag..... De camera heb ik helaas niks aan dus deze maar op MP gezet :D
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Anoniem 4

Als je bij CameraNu daarvoor de hoofdprijs hebt betaald, kan ik me voorstellen dat ze er wat bij cadeau doen.
In Duitsland is de gangbare prijs rond € 349,00. Met cashback was het € 329,00. In de VS nu $ 299,00.
Reële prijs voor Nederland lijkt me € 299,00 (euro en dollar nagenoeg gelijk). Dan is het leuk voor erbij.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Kreeg de camera er gratis bij en als die weg is dan kost het objectief minder dan 70 euro....
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Anoniem 4

Was je de enige op die gebruikersdag, anders komen er misschien wel erg veel X-M1 camera's op marktplaats binnenkort.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Zou niet weten wat daar mis mee is als er meerdere mensen zelfde aangeschaft hebben en deze op MP etc zouden zetten. Alleen maar goed dat met mensen leuk voordeeltje geeft.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Anoniem 4

Is ook helemaal niks mis mee en ik gun iedereen van harte een voordeeltje, maar het is wel heel bijzonder.
Misschien moet Canon ook maar eens een gebruikersdag organiseren of Kamera Express.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

De voordeeltjes werden gesponsord door Fujifilm Nederland niet door CameraNu ;-). Die doet wel vaker van dit soort dingen. Heb Canon dit in NL nog niet zien doen. Wat wel jammer is. het is een positieve reclame... Fuji heeft weer eens laten zien hoe belangrijk zij haar gebruikers vind. De NL manager was er om uitleg te gegeven, waarom bepaalde keuze gemaakt worden en wat we nog zouden kunnen verwachten. Maar ook vragen en wensen werden beantwoord en indien niet beantwoord werd je naam genoteerd en krijg je deze als nog later. Ook de feedback werd genoteerd die er was op het systeem. En er was zelfs ruimte om leuke deal te krijgen op andere Fuji hardware. Dus prima georganiseerd door CameraNu, maar vooral prima ingevuld door Fuji en Alex Vreeman die een erg goede presentatie gaf vol emotie.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Vanochtend besteld, morgen afgeleverd;
2x elinchrom 500w & 2x 100w flitskoppen, softboxen, statieven en een lichtmeter.
Gelukkig heeft mijn gezinnetje vakantie, zodat ik mooi kan oefenen :)
... Spiegel-Werk ...
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Das een mooie set...

Vorig jaar de Lee 105mm polarisatie verkocht en Lee Seven5 polarisatie aangeschaft, maar miste deze toch wel. Toch maar weer een polarisatie filter voor de Lee 100mm set aangeschaft de Lee Landscape Polariser + 105 adapter ring. Dit polarisatie filter is stuk dunner dan de oude en is iets warmer van kleur. En ook nog eens goedkoper :D
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
leike
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2008 12:01
WoonplaatsCOLON Zaltbommel

Vandaag een super koopje gedaan!!!
Een Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM Art voor mijn APC camera gedaan. Zo goed als nieuw...
De reviews zijn erg goed en een mooie lichtsterke lens... die gaat mee naar het NMM treffen...
Ga vandaag en morgen even met de lens spelen....
camera en lenzen...statief en flitser...vrouw en 2 katten...
Lid van de Orde van de Gulden Snede.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar