Kleiner Regen

Zonsopkomsten, vergezichten... al je landschapsfoto's kun je hierin kwijt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Akumal

Nog een klein riviertje van afgelopen herfst vanuit het Bayerischer Wald.
Gebruik gemaakt van een Pola Filter en een Lee ND 0.6 Soft Grad (omgekeerd).

Afbeelding

Dank voor het kijken,

Rob.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ha Rob, in tegenstelling tot de meeste foto's van jouw hand doet deze me niets. Teveel melkwit water, te weinig realiteit, ik weet niet precies wat het is, maar ik kan deze niet waarderen.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Akumal

Ik probeerde bij de foto eens wat anders, beetje out of the box zeg maar ipv van de standaard kijkhoeken.
Maar daar leren we dus weer van ;-).
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Het out of the box denken is zeker gelukt, maar iets in de foto maakt dat die niet lekker wegkijkt. Ik heb geprobeerd te zoeken wat dan dan is, maar verder dan dat ik naar de scherpe oever wil kijken en dan sterk word afgeleid door het water kom ik niet. Dat water springt gewoon op je af.
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Over de zachtheid van het water kan je twisten maar dat is vooral een kwestie van smaak. Feit is wel dat er wel erg veel water zichtbaar is. De helft eraf laat nog voldoende water over. Grootste probleem is dat de foto erg 'plat' is. Meer perspectief door een veel lager standpunt had 'm misschien kunnen redden.

Groet!
Dward
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Ik volg helaas de voorgaande 2 commentaren. De kleuren van het bos en varens zijn erg mooi, maar het grote deel melkachtige water voegt hier niets toe voor mij. Ik zou croppen tot waar aan de rechterzijde (bijna) het bruinachtige steen is bereikt.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Joffreyon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 172
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2013 14:31

Mooie foto!
Vind de kleuren erg goed en het water oogt lekker zacht, net wolkjes. Zelf zou ik iets v/d onderkant af croppen.
Just my opinion.

Gr. Joff
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar