iPhoto (Apple)

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Seessie
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2014 10:47

Goede morgen,

Op mijn MAC bewerk ik al mijn foto's in Lightroom. Vervolgens (als ik een presentatie wil maken, bijvoorbeeld in combinatie met filmpjes) doe ik dat in iPhoto, Dan exporteer ik de presentatie als film naar iTunes om de presentatie te kunnen gebruiken op m'n iPad, Apple Tv en/of te kopiëren voor vrienden. Dat exporteren vanuit iPhoto doe ik met High Definition (1080 p), echter sinds kort gaat dan niet zonder problemen. De eerste dia's neemt die niet mee, de overgangen zijn slecht (soort van storing op het beeld) en er verschijnen zwarte plekken in de presentatie. Als ik 720 p gebruik, is er geen probleem.
Zelf denk ik dat het probleem is ontstaan na de installatie van Yosemite (het nieuwe besturingsprobleem van Apple voor MAC) en dat het probleem in de "overgangen" zit; tot nu toe weet Apple niet hoe het op te lossen is.

Is dit probleem bij jullie bekend en zo ja, enig idee hoe het op te lossen is?

Anderzijds kan iemand mij een goed software programma adviseren dat geschikt is voor de MAC en dat mij in staat stelt leuke presentaties te maken (ook in combinatie met filmpjes)?

Alvast bedankt voor jullie reacties en hulp!

Groet,
Cees
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Ik heb het Apple forum even gecheckt maar deze klacht zie ik niet, wel zie ik dat je iPhoto 9.6 update geïnstalleerd moet hebben om met Yosemite te werken...
Apple fan, Canon volger...
Seessie
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2014 10:47

Bedankt Apple fan voor je reactie.

Ja, iPhoto 9.6 staat er op. Ben nog steeds in contact met Applecare dus als ik meer nieuws heb, zal ik het zeker laten weten.

Groet,
Cees
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar