..

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Nick@ShotAtSpeed
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2013 09:29

..
Laatst gewijzigd door 2 op Nick@ShotAtSpeed, in totaal 25 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Mooie serie! Wat mij betreft is het neerzetten van de juiste sfeer prima gelukt. Ben wel benieuwd hoe foto 1 zou zijn in dezelfde kleurtoon als de rest (al snap ik uiteraard waarom je voor die afwijking hebt gekozen).

Alleen past je logo totaal niet bij het onderwerp van deze serie ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Nick@ShotAtSpeed
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2013 09:29

MarcoEOS550D schreefCOLONMooie serie! Wat mij betreft is het neerzetten van de juiste sfeer prima gelukt. Ben wel benieuwd hoe foto 1 zou zijn in dezelfde kleurtoon als de rest (al snap ik uiteraard waarom je voor die afwijking hebt gekozen).

Alleen past je logo totaal niet bij het onderwerp van deze serie ;)
Dank je Marco! Ik heb het bij de eerste wel geprobeerd, maar ik vond dat de boodschap op de helm met die bewerking een stuk minder uit de verf kwam.
En mijn watermerk klopt idd niet bij de foto's. Ik moet nog steeds een watermerk maken wat op mij persoonlijk slaat, en niet op mijn automotive werk. Ik heb het bij de eerste ook bewust achterwege gelaten, vanwege de boodschap vond ik het niet gepast.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Dat vermoeden had ik al ;) die eerste foto zou als single-shot geplaatst kunnen worden, sec om de boodschap over te brengen. Sterke foto!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

fraaie serie, Nick. Zou ze ook wel eens in kleur willen zien om het verschil te bekijken. Logo inderdaad niet passend :D

Gr,

Michiel
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Nick@ShotAtSpeed
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2013 09:29

..
Laatst gewijzigd door 1 op Nick@ShotAtSpeed, in totaal 25 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
jev
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2014 10:04
WoonplaatsCOLON Earth

Toch wel effe dat handje wegshoppen hoor, dat is geen gezicht. Rijdende motorfiets had wel wat meer naar links in beeld gemoogd. Verder zeker een aardige serie (al is die eerste, tsja, hoe zeg ik dat netjes... "tacky". Ik ben domweg niet zo dol op dit soort goedkoop effectbejag dat toch wel uit de toon valt).
The Artist Formerly Known As Jeveos
Nick@ShotAtSpeed
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2013 09:29

jev schreefCOLONToch wel effe dat handje wegshoppen hoor, dat is geen gezicht. Rijdende motorfiets had wel wat meer naar links in beeld gemoogd. Verder zeker een aardige serie (al is die eerste, tsja, hoe zeg ik dat netjes... "tacky". Ik ben domweg niet zo dol op dit soort goedkoop effectbejag dat toch wel uit de toon valt).
Dank voor je openhartige mening jev.
Ik heb het ook wel eens als ik een serie foto's heb bewerkt dat je achteraf, na het uploaden, iets ziet wat je over het hoofd hebt gezien of anders had willen doen. Maar eerlijk gezegd ben ik het in deze niet met je eens.
Wat betreft de eerste foto kan ik me voorstellen dat het niet bij iedereen in de smaak valt.
Over smaak valt immers niet te twisten, en gelukkig bestaat de wereld niet alleen uit ja knikkers.
Maar goed, ik was met deze bewerking wel tevreden of je het nu smakeloos en goedkoop vind of niet.
Misschien dat ik er na een tijdje anders over denk, misschien ook niet.
Maar dank je voor je two cents! :wink:
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Nette foto's en kleur van de omzetting past bij de sfeer. De bewerking om het oud te laten lijken vind ik iets minder geslaagd in deze serie. Het komt iets te gemaakt over. Het blijft te duidelijk dat het niet echt oude foto's zijn.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Anoniem 4

Nick houdt het hier kennelijk voor gezien. Geen idee waarom, want er is geen onvertogen woord gevallen.
Misschien toch minder WOW-reacties dan hij gehoopt had?
Kortom, de foto’s zijn er niet meer, waarmee het een onzinnig (..) topic is geworden.
Gebruikers-avatar
jev
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2014 10:04
WoonplaatsCOLON Earth

Dat is inderdaad wel een beetje jammer ja. (+..)
The Artist Formerly Known As Jeveos
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Inderdaad vreemd. Vraag waarom staat uit bij TS dus voorlopig maar even op slot.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar