Wie heeft er niet al teveel verstand van fotografie?

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Voordat u verder leest; ik ben inmiddels voorzien!!

----


Een klein beetje basis mag wel, en als je gruwelijk doorgewinterd bent, dan is dat ook niet zo'n ramp.

Maar het gaat om het volgende. Ik ben inmiddels alweer maanden en maanden bezig met mijn nieuwe website. De huidige site is niet meer van deze tijd en er zijn een hoop dingen die ik anders wilde. Maar dat was allemaal meer werk dan ik eigenlijk dacht. Is altijd zo natuurlijk. Maar toch de schouders eronder gezet en inmiddels kom ik langzaam toch wel richting een eindstadium.

Nu heb ik op mijn website een aantal artikelen staan. Op mijn nieuwe komen deze ook weer terug, want ik merk dat dit toch wel erg populair is. Er komen nieuwe artikelen bij en er zijn er een paar compleet of deels herschreven. Maar nu komt het stukje waar ik jouw hulp bij nodig heb.....

Ik zoek mensen die willen lezen.
Mensen die per keer 5 artikelen toegestuurd krijgen in pdf-vorm en deze eens een keer doorlezen. Je kunt ze afdrukken of on-line doorspitten. De artikelen komen zoals ze gemaakt worden; niet in een logische volgorde. Maar ieder artikel staat los op zich.

Waarom heb ik lezers nodig?
Voor twee dingen

- Om de taalfoutjes en stijlfoutjes eruit te halen. Nederlands is wel mijn "goeiste" taal, maar ik ben ook niet perfect (schijnt)
Ik doe mijn best om het zo goed mogelijk te doen, maar ik kijk ook over dingen heen
- Of het "loopt". Je kunt een artikel schrijven, maar als het van de hak op de tak springt, dan is het niet echt lekker lezen. Dus of het geheel goed door te lezen is, of het prettig lezen is. Of je het ook daadwerkelijk snapt. Of mijn uitleg dus gewoon goed is.

Wil je hier aan meewerken?
Prima. Je fotografisch niveau hoeft niet heel hoog te zijn, het mag wel. maar laat je daar niet door afremmen.
Wanneer je Nederlands echter niet al te best is, dan is het misschien niet zo verstandig om mee te doen.
Ik kan geen 500 mensen mee laten doen, dan duurt het nog een half jaar voordat alles terug is en verwerkt :D
Maar ik stuur een aantal mensen (zeg vijf in totaal) iedere keer vijf artikelen toe. En als die terugkomen met de comments, dan pas ik het aan en stuur ik vijf nieuwe.

In totaal gaat het om ongeveer 30 artikelen. D'r zitten een paar lange tussen, maar het gros past toch op een A4 of drie/vier denk ik. En dat is inclusief plaatjes, dus echt gruwelijk grote lappen zijn het niet. Grote artikelen zijn er misschien maar 4 of 5.

Wie?

Heb je interesse, stuur even een pb en vermeld daarin ook je emailadres
Laatst gewijzigd door 1 op fotojeroen, in totaal 21 keer gewijzigd.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Nog drie plekken te vergeven
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Ze zijn al weg...
Anoniem 3

Pieterr schreefCOLONZe zijn al weg...
Niks van gemerkt...
Maar ben jij de manager van Jeroen? :lol: :wink:
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Nee, ik heb geen manager. Maar toen pieter reageerde had ik al meer dan genoeg gegadigden
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar