Carnaval 2014 - Venray

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
wallisman
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2007 15:27

Hieronder vinden jullie de oogst van vandaag: de Grote Optocht ien de Rooy. Voor de afwisseling laat ik zien dat er ook kiender en kels meegelopen hebben :wink: Ik hoop dat ze in de smaak vallen!

1.

43686

2.

43687

3.

43684

4.

43690

5.

43689

6.

43685

7.

43688

8.

43683


Bedankt voor het kijken!

Jan
allerlei glaswerk en zo'n klikapparaat
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Kleur bekennen inderdaad!
Mooi zeg en heerlijk scherp. Tis een feest wanne
Met de 70-200 2.8 witte toeter toch?

ps. ik dacht dat De Rooy niet Venray was maar Sint Oedenrode...?
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

Lekkere kleurrijke serie om naar te kijken. Iedereen mooi geïsoleerd van de achtergrond, en een mooie lijn van dezelfde soort fotos in je reportage.

Zelf had ik foto 4 eruit gelaten, niet dat er iets mis mee is alleen valt deze een beetje uit de toom kwa compositie in deze serie.

Ik was zelf te dronken om te fotograferen haha. Carnaval dan krijg je dat he. Vier dagen helemaal loss.

Gr Leon
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
wallisman
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2007 15:27

Bedankt voor de reacties.
DavevdrH schreefCOLONMet de 70-200 2.8 witte toeter toch?
met de 70-200 2.8 IS, om precies te zijn.
DavevdrH schreefCOLONik dacht dat De Rooy niet Venray was maar Sint Oedenrode...?
oei, nou leg je me het vuur aan de schenen; ik ben ook maar import hier in het zuiden. Iedereen noemt het hier in de carnavalstijd De Rooy . .
fotopapa schreefCOLONZelf had ik foto 4 eruit gelaten, niet dat er iets mis mee is alleen valt deze een beetje uit de toom kwa compositie in deze serie
ja, ik zie wat je bedoelt, maar de vrolijkheid van de dame in kwestie heeft haar toch de top-8 binnengeloodst.

Jan
allerlei glaswerk en zo'n klikapparaat
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Mooie serie! Vooral keuze voor de lens die voor mooi DoF zorgt bevalt me. En de vrolijke sfeer natuurlijk.
Apple fan, Canon volger...
wallisman
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2007 15:27

Bedankt! Ik maak het hele jaar door erg veel foto's maar de carnavalsoptochten zijn toch echt de leukste dingen om te doen.

Jan
allerlei glaswerk en zo'n klikapparaat
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar