Hulp gevraagd, problemen met Lightroom 5.2

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Jasmino
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 10:31
WoonplaatsCOLON Ergens in de buurt van Amsterdam
CONTACTCOLON

Al enkele weken heb ik problemen met LR5.2, ik merk dat bijv. de plugin naar Photoshop niet meer goed werkt. Hij opent PS wel, maar niet de foto bijvoorbeeld.
Vandaag had ik het probleem dat LR de foto's bij het importeren niet heeft omgezet naar DNG, terwijl ik daar wel voor had gekozen. Hij heeft gewoon het CR2 formaat gehandhaaft. Ook een 2e poging mislukte......
Het exporteren naar Photomatix werkt nog wel, maar hij importeert vervolgens niet de foto in de catalogus bij het afsluiten van photomatix.

Wat kan er aan de hand zijn? Wat zou ik kunnen doen om dit op te lossen?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Waar die problemen aan kunnen liggen weet ik niet, maar als je update naar versie 5.3 wordt LR volgens mij compleet opnieuw geïnstalleerd. Adobe gaf destijds een bericht dat die update klaar stond voor installatie.
Wellicht kun je de problemen op die manier oplossen.
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
Jasmino
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 10:31
WoonplaatsCOLON Ergens in de buurt van Amsterdam
CONTACTCOLON

Ik wist niet dat er weer een update was naar versie 5.3, die heb ik inmiddels geïnstalleerd en mijn probleem lijkt te izjn opgelost. Geen idee wat er nu is misgegaan........ blij dat het weer werkt.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar