Photoshop CC iets goedkoper

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

jazz4ff schreefCOLONLaatste dag voor deze aanbieding, deze cloud versie is overeigens voor 1 softwear die dus maar op 1 desktop toe gepast kan worden.
Ik quote mezelf:
fotojeroen schreefCOLONIk kreeg dus nergens gevonden of AdobeCC ook op twee computers kan. Met de licentie van mijn CS5 (en ook met CS6 op het werk) kun je Photoshop installeren op twee computers. Men gaat er bij Adobe vanuit dat je niet op twee computers tegelijk werkt. Maar ik kon dus nergens vinden of dit voor CC ook kon (of ik lees er overheen)

Net eventjes gebeld (de voordelen als je legale software hebt, maar vooruit ik zal de illegale users hier misschien ook mee helpen) en de vraag voorgelegd. Ik kan Photoshop CC ook op twee computers (desktop en laptop) installeren en gebruiken.
Kans dat ik overstap 99.9%
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Of om Adobe zelf te quoten:
Kan ik de software die ik van Creative Cloud download, gebruiken op meerdere computers?
Ja, je kunt Creative Cloud-desktoptoepassingen op twee computers installeren en activeren voor een individuele gebruiker die aan het Creative Cloud-lidmaatschap is gekoppeld. Raadpleeg de pagina met licentieovereenkomsten voor producten voor meer informatie.
Zie: http://www.adobe.com/nl/products/creati ... ng-started" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
jazz4ff
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2005 19:42
WoonplaatsCOLON Alphen a/d Rijn

Ik dacht ook eerst op meer dan 1 desktop, tot dat ik het op mijn iMac probeerde te installeren en de softwear aangaf dat deze al op een andere desktop had geïnstalleerd.
Quote:
*Wat is het verschil tussen een volledig lidmaatschap en een enkelvoudig lidmaatschap?
*Een volledig lidmaatschap voor Creative Cloud voor teams omvat alle toepassingen en services van Creative Cloud. Een enkelvoudig lidmaatschap geeft toegang tot één app (zoals Photoshop CC of Illustrator CC) en biedt 20 GB aan opslagruimte. Verder biedt het de mogelijkheid om materiaal te synchroniseren en te delen en samen te werken met collega's, plus een aangepaste online portfolio met Behance ProSite, zodat je je werk kunt publiceren in de toonaangevende creatieve gemeenschap.
Gebruikers-avatar
jazz4ff
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2005 19:42
WoonplaatsCOLON Alphen a/d Rijn

Rocker schreefCOLONNee hoor, je kan hem op 2 plekken tegelijk installeren... Ik draai hem zelf op zowel mijn mac als op mijn windows pc nu
Hoe heb je het dat gedaan?
Ik was dus via mijn account op de bestel pagina van Adobe en ben van daaruit begonnen met installeren wat mij dus niet lukte.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

jazz4ff schreefCOLON Een enkelvoudig lidmaatschap geeft toegang tot één app (zoals Photoshop CC of Illustrator CC) en biedt 20 GB aan opslagruimte.
1 app is wat anders dan 1 desktop natuurlijk...
Initieel had ik enkel PS aangeschaft, een paar weken later werd CC for Photographers aangekondigd en werd mijn versie door Adobe automatisch geupgrade naar die variant, zodat ik ook LR erbij kreeg. Hoe ik het met installatie precies gedaan had weet ik niet meer.. Had hem eerst op mijn mac draaien, en wilde hem toen op mijn laptop van het werk hebben ook...
Volgens mij heb ik gewoon onder windows weer de nieuwe installer gedownload en tijdens installatie mijn accountgegevens weer ingevuld, waarna ik PS wederom kon dowloaden
Gebruikers-avatar
jazz4ff
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2005 19:42
WoonplaatsCOLON Alphen a/d Rijn

Rocker schreefCOLON
jazz4ff schreefCOLON Een enkelvoudig lidmaatschap geeft toegang tot één app (zoals Photoshop CC of Illustrator CC) en biedt 20 GB aan opslagruimte.
1 app is wat anders dan 1 desktop natuurlijk...
Initieel had ik enkel PS aangeschaft, een paar weken later werd CC for Photographers aangekondigd en werd mijn versie door Adobe automatisch geupgrade naar die variant, zodat ik ook LR erbij kreeg. Hoe ik het met installatie precies gedaan had weet ik niet meer.. Had hem eerst op mijn mac draaien, en wilde hem toen op mijn laptop van het werk hebben ook...
Volgens mij heb ik gewoon onder windows weer de nieuwe installer gedownload en tijdens installatie mijn accountgegevens weer ingevuld, waarna ik PS wederom kon dowloaden
Aha, 1 app op meer dan 1 desktop, ga het opnieuw proberen, heb de installeer op de macbook door gemail en ga deze openen/installeren zoals jij dat deed.
Gebruikers-avatar
jazz4ff
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2005 19:42
WoonplaatsCOLON Alphen a/d Rijn

Gelukt!!
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Top! :)
twistersam

Actie is verlengd en als ik het goed heb kan nu iedereen gewoon gebruik maken van deze aanbieding, ook zonder licentie.

Quote van de adobe website:

Wie komen in aanmerking voor deze aanbieding?
Deze aanbieding is geldig voor iedereen tot 31 december 2013. Eigendom van eerdere producten is niet vereist.
BartW.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2009 01:57
WoonplaatsCOLON VOORBURG

Ik heb ook dat Photoshop CC in het voordelige abonnement aan geschaft. Door drukte heb ik er nog niets mee kunnen doen.
Wat kan je binnen dat abonnement allemaal downloaden?
BartW.
5D MkIII+Grip | PS G1X | 5D MkII+Grip | 50D+Grip |EF 28-300mm. F/3.5-5.6 L IS USM | EF 24-70mm. F2.8 L USM | 70-200mm. F4 L USM | EF-S 17- 85mm. 1:4-5.6 IS USM | 2x 580EX II | TC-80N3| Manfrotto 190CXPRO4 + 324RC2]



Zoekt en gij zult vinden!
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Photoshop en Lightroom
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BartW.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2009 01:57
WoonplaatsCOLON VOORBURG

Naast (Lr) Lightroom 5 heb ik gedownload voor (Ps) Photoshop CC, (Br) Bridge CC en Creative Cloud. Is dat correct Jeroen?
BartW.
5D MkIII+Grip | PS G1X | 5D MkII+Grip | 50D+Grip |EF 28-300mm. F/3.5-5.6 L IS USM | EF 24-70mm. F2.8 L USM | 70-200mm. F4 L USM | EF-S 17- 85mm. 1:4-5.6 IS USM | 2x 580EX II | TC-80N3| Manfrotto 190CXPRO4 + 324RC2]



Zoekt en gij zult vinden!
Gebruikers-avatar
Bavarian
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 169
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2013 12:46

Je kunt ook nog Extension Manager en Exchange Panel installeren. Dit zijn wel nuttige uitbreidingen. Zoek er maar eens op bij Adobe.
BartW.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2009 01:57
WoonplaatsCOLON VOORBURG

Hallo Bavarian,
Vallen deze twee uitbreidingen ook binnen de limit van mijn abonnement?
5D MkIII+Grip | PS G1X | 5D MkII+Grip | 50D+Grip |EF 28-300mm. F/3.5-5.6 L IS USM | EF 24-70mm. F2.8 L USM | 70-200mm. F4 L USM | EF-S 17- 85mm. 1:4-5.6 IS USM | 2x 580EX II | TC-80N3| Manfrotto 190CXPRO4 + 324RC2]



Zoekt en gij zult vinden!
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Die zitten er inderdaad standaard in...
Gebruikers-avatar
Bavarian
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 169
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2013 12:46

BartW. schreefCOLONHallo Bavarian,
Vallen deze twee uitbreidingen ook binnen de limit van mijn abonnement?
Ja zeker, die vallen daar ook onder. Start je Adobe Creative Cloud. Log-in met je Adobe ID.
Je krijgt dan een overzicht van je geïnstalleerde programma’s/onderdelen.
Ga dan naar het tabje Apps. Daar zie je alle programma’s/onderdelen van Adobe.
Als er achter staat “Installeren” dan zijn dat onderdelen die tot je abonnement behoren en kun je ze gewoon installeren. Staat er achter “Uitproberen” dan behoren die niet tot je abonnement, maar mag je ze uitproberen door een trial-versie (meestal 30 dagen) te downloaden.
De twee onderdelen die ik genoemd heb zijn zeer de moeite waard. Je kunt er aardige plug-ins mee toevoegen aan Photoshop. Let op, er zijn gratis plug-ins maar ook waarvoor je moet betalen.
Bijv. Photoshop CC Features geeft je toegang tot video’s met uitleg over nieuwe functies in CC.
Ook leuk zijn Adobe eMailer waarmee je op eenvoudige wijze vanuit Photoshop snel foto’s kunt emailen.
Met Adobe Watermark kun je snel watermerken in je foto’s aanbrengen.
Met Adobe Paper Texture breng je snel en makkelijk textuur aan in je foto’s.
Met Adobe Exchange kun je dit soort plug-ins simpel installeren, zien wat je geïnstalleerd hebt en wat er nog meer voor moois is.
Succes en veel plezier ermee.
Flevospotter
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 165
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2013 19:01
WoonplaatsCOLON Almere-Stad
CONTACTCOLON

Verlenging
Na de eerste 12 maanden wordt je contract automatisch verlengd op basis van de huidige prijs van de aanbieding.
Dat houdt dus in dat ik tot het moment dat ik opzeg, dus €12.29 betaal per maand.... Al laat ik mijn abonnement lopen tot 2044.


Of mis ik iets?
Regelmatig op het juiste spoor...
EOS 6D: Tamron 24-70 f2.8 . Canon 70-200 f2.8L IS II USM . Canon 50mm f1.8 . Samyang 14mm f2.8 . Tamron 150-600 (BigRon)
EOS M3: 22mm f2
flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar