paddenstoelen

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
WolfjeS
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2014 01:30

Mijn eerste fotos gemaakt met mijn nieuwe canon 70d en 70-300L lens

Afbeelding

en

Afbeelding
Gebruikers-avatar
RReuser
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 548
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013 11:35
WoonplaatsCOLON Land van Maas&Waal
CONTACTCOLON

In deze foto probeer je de 'herftstsfeer' mooi weer te geven, echter de foto oogt wat rommelig.
Probeer eens het onderwerp wat meer te isoleren waardoor de foto wat rustiger over komt.
Groet, Richard



Life is like a camera.
Just focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don't turn out – take another shot.

http://www.flickr.com/photos/totallybananas/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Ben het eens met Richard.

Probeer zo min mogelijk "concurrentie" in beeld te zetten voor het onderwerp waar het over gaat.
In dit geval: Blaadjes weghalen, takjes weghalen, alles wat de aandacht van de paddenstoel afhaalt.

Letop: Denk aan de natuur, alleen weghalen als het zonder sloopwerk kan uiteraard.
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

foto 1 vind ik anders erg mooi gelukt. De paddestoel die ten onder gaat aan de blaadjes zeg maar.
bij foto 2 vind ik het takje wel storend en het zicht belemmeren.
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Plex76
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2013 21:34

Toch leuk en dan ga ik voor foto 1, technisch gezien en voor de kleur.
Ik zie opgeblazen pixels bij foto 2? Kan een flinke crop zijn.. (beiden lijken het uitsnedes)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar