out houd

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Arnoldtje
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2013 16:48

oude boomstronk op een zandverstuiving in park Hoge Veluwe (even aanklikken voor de foto uit het album in groter formaat)

40716

Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Op zich een mooie plaat, maar ik mis wat. Scherpte of contrast, detail... ik weet het niet exact. De lucht is voor mijn gevoel nét ff te licht, dat stoort bij het kijken.

In een zwart/wit foto zou ik, áls je al een logo zet, zeker geen kleur gebruiken. Maar da's echt iets waar ik me altijd aan stoor en een persoonlijke keuze.

By the way, zijn die typefouten in de titel een bewuste keuze? :lol:
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

ik ga mee met de comments van Marco voor wat betreft scherpte en het logo. Voor de rest vind ik het wel een leuke plaat, onderwerp, compositie en standpunt zijn prima.
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
Marco van Eck
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 363
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 21:09
WoonplaatsCOLON Uden
CONTACTCOLON

Wat Marco aangeeft snijdt hout ;)
Groet, Marco

Flickr
Arnoldtje
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2013 16:48

De tiepfaut is een geintje en bewust inderdaad.
Zonder logo, logisch eigenlijk ga ik volgende keer doen.

Ik heb het origineel even ingezoomd en zie dat het scherpste punt net in het zand voor de boomstronk zit. Moet eerlijk zeggen dat het in mijn blijheid niet eerder opgevallen was.....

Dank voor de feedback zover.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar