Nog maar 's Broekpolder Vlaardingen

Zonsopkomsten, vergezichten... al je landschapsfoto's kun je hierin kwijt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Peter de Graaf
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2010 17:56
CONTACTCOLON

Meer heb ik er eigenlijk niet aan toe te voegen.... Fisheye, bruggetje, paadje..... landschapje dus...

Afbeelding
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

de fisheye geeft een leuk effect en is niet overdone, de blommen versterken de diepte in de plaat, lekkere dreigende lucht, mooie plaat gewoon.

misschien dat ik 'm nog mooier had gevonden als je iets meer óp het houten bruggetje had kunnen kijken, maar dan krijg je de margrieten er waarschijnlijk niet meer op, je hebt een mooi compromis :lol:
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Peter de Graaf
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2010 17:56
CONTACTCOLON

Ik denk dat het kamille is... maar dat even terzijde..... Als ik op de brug ga kijken , kijk ik ook wat meer op de kamille en dat was niet zo mooi... (vond ik dan weer)
Maar ik kan me je opmerking voorstellen... alhoewel ik redelijk tevreden ben met de opname..
Gebruikers-avatar
Marco van Eck
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 363
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 21:09
WoonplaatsCOLON Uden
CONTACTCOLON

De typische Peter de Graaf stijl maar dan nu met fisheye :D

Je hebt weer een vrij duister plaatje gecreëerd, het pad loopt de verte in, mooie diepte.

Fisheye is niet "mijn ding" maar ik vind het een geslaagde plaat :)
Groet, Marco

Flickr
Peter de Graaf
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2010 17:56
CONTACTCOLON

thnx mate, Kijk iemand die niet van fisheye houdt overtuigen.... Dan is m'n plaat toch geslaagd??? Bedankt....
Gebruikers-avatar
mark.beniers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 723
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2011 08:32
WoonplaatsCOLON Nistelrode

Mooie plaat inderdaad maar als de lucht minder dreigend was zou deze voor mij mooier zijn.
Standpunt is goed gekozen voor mij hoef je niet meer te zien van de bovenkant van de brug.
gr Mark
Canon 550D | Canon EF-S 15-85 | Canon EF 50 | Canon EF 100-400 L | Canon Speedlite 430EXII |
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Het standpunt vind ik goed gekozen. Nu leidt de brug je naar het paadje aan de overkant, dat effect was bij een hoger standpunt denk ik veel minder geweest. De lucht mag wat mij betreft minder dreigend. Het fish eye effect vind ik verrassend leuk passen, niet teveel maar net genoeg. Heerlijke foto!
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Peter de Graaf
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2010 17:56
CONTACTCOLON

Ik vond de originele lucht een beetje flauw... Misschien ben ik wat doorgeschoten in de bewerking... je hebt een beetje een punt, maar aan de andere kant... Ik vind het zelf niet onaardig .. zonder twijfel ben ik echter niet...
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Wellicht past de dreigende lucht toch wel, maar dan als je de achtergrond weet: een stuk ontwikkelende natuur op een vuil- en slibstort. Ik keek even op je website, de foto's van de Broekpolder die daar staan hebben al net zo'n donkere lucht. Het past dus wel in een reeks.
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar