Rugzak voor 2 body's gekoppeld met 300mm 2.8 en 70-200mm 2.8

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Rob7
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2011 20:16
WoonplaatsCOLON Gelderland

Hallo,

Ik wilde vragen of iemand een rugzak weet waarbij een body gekoppeld met een 300mm 2.8 en een body gekoppeld 70-200mm 2.8 in past?
Wellicht er meer mensen zijn die zo'n rugzak in bezit hebben.
Bedankt voor het lezen in ieder geval.

Groeten,
Rob
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Omdat ik nieuwsgierig was ff gekeken op de sites van Lowepro en ThinkTank.

Lowepro:
http://store.lowepro.com/rover-pro-45l-aw

Maar misschien dat ThinkTank meer heeft wat je zoekt:
http://www.thinktankphoto.com/products/ ... rator.aspx
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Een f-stop loka, met de grote icu. Daar past alles in (2x 1D + 70-200 + 300), alleen hebben we het nooit met de camera op de lenzen geprobeerd, maar zou moeten kunnen.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
Marco van Eck
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 363
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 21:09
WoonplaatsCOLON Uden
CONTACTCOLON

Hoi Rob,

Ben erg tevreden over mijn Lowepro rugzakken.

Op de website van Lowepro kun je lezen voor welke situatie je welke rugzak het best gebruiken kan.

Daarnaast kun je met de "Bag finder" de juiste rugzak vinden voor de spullen welke je in de zak plaatsen wilt.

Probeer het zelf eens :D

http://bagfinder.lowepro.com/lp/choose-profile

Groet
Marco
Groet, Marco

Flickr
Canonflits

Mijn advies: ga naar je fotoboer en probeer uit! Neem je hele hebben en houden mee en pas het in de rugzak, maar let vooral op het gewicht. Mijn rugzak met 1 body met lens en mijn twee andere lenzen weegt al gauw 6 kg. Met twee body's met zware lenzen ga je misschien wel naar de 10 kg.
Ik heb een wagentje gekocht voor als ik een dag ga fotograferen. Het heeft dikke banden en is makkelijk hanteerbaar. Als rugpatiënt kan ik niet de hele dag een vracht op mijn rug houden.

Succes!
GdH
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 318
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2007 10:50

Ik ben erg tevreden met de rugzakken van http://www.guragear.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Panther1881
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 399
GeregistreerdCOLON 21 Okt 2011 06:50
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Ik deel je zoektocht naar een dergelijke rugzak voor een vergelijkbare uitrusting.
Misschien niet geheel onbelangrijk maar hoe lang wil je deze rugzak dragen? Is dat voor een hele dag of alleen maar om de spullen te vervoeren van A naar B en dus hooguit een kwartiertje of een half uurtje een rugzak draagt?
Dat heeft wel gevolgen voor hoeveel je wilt gaan investeren in een goed harnas van de rugzak. Als de rugzak maar eventjes draagt kun je wellicht ook de voeten met alleen dikke stevige schouderbanden.
Ducttape is like the force, it has a light and a dark side and it holds the universe together...

Panther Pictures
Rob7
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2011 20:16
WoonplaatsCOLON Gelderland

Bedankt voor jullie tips allemaal!
Ik ga serieus kijken naar de f-stop loka.

Enne Panther, het gaat toch wel om dag te set erbij te hebben.
Maar ik loop er niet constant mee.
Zie het b.v bij een voetbalwedstrijd of een ander evenement.
Of naar een circuit.

Wil gewoon niet met lenzen wisselen op locatie, vandaar 2 body met 2 gekoppelde lenzen.
Alleen de canon 300mm f2.8 neem veel ruimte in beslag.
Gebruikers-avatar
Panther1881
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 399
GeregistreerdCOLON 21 Okt 2011 06:50
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Succes met je zoektocht Rob. Mijn zoektocht naar een grote tas staat momenteel op een laag pitje. Heb destijds wel gemerkt dat de grotere ICU's nogal wat leveringsproblemen geven. In Nederland zijn ze bijna niet te krijgen. Heb toen ook nog F-stop zelf even gemaild en die wisten toen te melden dat de 'monster' helemaal uitverkocht was en dat ik met heel veel geluk nog een XL zou kunnen vinden. Als ik nu kijk hoe de voorraad van ICU's is van Nederlandse winkels heb ik niet het idee dat er echt iets is veranderd. Als je dus een grotere ICU spot duik d'r op om em in ieder geval even te testen.
Ducttape is like the force, it has a light and a dark side and it holds the universe together...

Panther Pictures
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar