NIK-software

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Anoniem 4

Ik heb met dat soort dingen en after sales altijd goede ervaringen gehad met NIK Software. Ook hulp bij problemen is snel en goed.
Hoop dat dat ook onder Google zo blijft.
Fijn dat het gelukt is, anders blijf je toch met een naar gevoel zitten, ook al gaat het om een relatief klein bedrag.
Gebruikers-avatar
suyari
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 15:55
WoonplaatsCOLON Bovenkarspel
CONTACTCOLON

het is en blijft prachtige software
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Service geven ze zeker.... Ik had mijn pakket pas 2 maanden geleden aangeschaft, en heb ze begin deze week gemaild met de vraag of ik hier ook nog geld van terug kon krijgen... Dit na een tip op Google+.
En gisteren kreeg ik een mailtje dat ik 350,- terug gestort krijg... Had er niet op durven hopen, maar vind het wel supernetjes van ze!
Anoniem 4

Zouden ze dat ook doen als je al jaren geleden het pakket hebt aangeschaft? :mrgreen:
Nee hoor, ik ga het niet eens proberen, misschien alleen vragen of ik bij de volgende update een voordeeltje mag verwachten.
Eerlijk is eerlijk, ik heb er al jaren veel plezier en veel voordeel van gehad. Nooit een moment van spijt.
Zeker voor deze prijs kan ik het iedereen aanraden.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik heb ook nog even zitten twijfelen of ik zou mailen moet ik eerlijk zeggen... Ik heb toendertijd de keuze voor het pakket gemaakt omdat ik het dat waard vond, en heb daar nooit spijt van gehad.. tot ze van de week ineens zo'n prijsdrop hadden.. Had al langere tijd zitten twijfelen om het aan te schaffen, en die twee maanden had ook nog wel gekund dus. Ik had me ook voor kunnen stellen dat ze dan gewoon zoiets zouden hebben van 'bad luck', maar dat was dus (gelukkig) niet zo :)
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Wow, eventjes 350 Euro terug? Da's echt service!! En dat emailtje van jou kon dus echt geen kwaad wat dat betreft. Nu alleen nog even een bult filmpjes bekijken over de werking van de Nik software en dan wordt ik er vast alleen nog maar blijer van. Maar dat een commercieel bedrijf zoveel coulance/service biedt, super!
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
Gebruikers-avatar
Canon Benny
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1911
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2007 17:08
WoonplaatsCOLON Gelderland
CONTACTCOLON

Hoi,

Ik heb in Mei 2012 NIK Color Efex 4 Pro aanngeschaft via hun (download) website. Geld dan de volgende quote ook voor mij?
Wie al een afzonderlijke module heeft aangeschaft (en geregistreerd), mag gratis upgraden naar de volledige versie. Binnenkort krijg je daarover mail.
Ik heb niks geen bericht van Google mogen ontvangen, namelijk.

Benny
http://www.bennyvandewerfhorst-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Anoniem 4

Heb je die Color Efex Pro 4 wel geregistreerd op hun website?
Zo nee, dan alsnog doen.
Zo ja, dan maar een mailtje sturen. Gelukkig zijn ze heel flexibel.
Gebruikers-avatar
Canon Benny
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1911
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2007 17:08
WoonplaatsCOLON Gelderland
CONTACTCOLON

Illuminatus,

Ik heb van hun een download link gekregen met serienummer.

Niet geregisteerd, maar Engels is ook niet m'n beste talenknobbel. Wel heb ik dat registratie e-mailtje nog bij concepten staan.

Hoe moet ik dat precies doen; dat registreren?

Bedankt!

Benny
http://www.bennyvandewerfhorst-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Anoniem 4

Ik heb nog even voor je gekeken, maar de mogelijkheid om te registreren zoals vroeger op de Nik-site bestaat niet meer.
Waarschijnlijk omdat je voorheen ieder onderdeel afzonderlijk moest registreren.
Nu verkoopt Google-Nik alleen nog de complete bundel.
Heb je begin december vorig jaar wel gereageerd op de mail van Nik Software om je gegevens over te dragen aan Google Nik?
Als je dat niet hebt gedaan, krijg je ook geen mail over de update mogelijkheid.
In dat geval rest er alleen nog een een mail te sturen aan Google Nik met de info uit de mail waarmee je de download link kreeg.
Ik zou dat zeker doen, want het is zeer de moeite waard om de hele bundel te bezitten.
Gebruikers-avatar
Canon Benny
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1911
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2007 17:08
WoonplaatsCOLON Gelderland
CONTACTCOLON

Illuminatus,

Mail gestuurd, nu afwachten op een antwoord. :wink:

Benny
http://www.bennyvandewerfhorst-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Anoniem 4

Goed plan, laat je ook de - hopelijk goede - afloop weten?
Gebruikers-avatar
Canon Benny
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1911
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2007 17:08
WoonplaatsCOLON Gelderland
CONTACTCOLON

Illuminatus (Gerard toch?),

De afloop is goed. Ik heb van hun de download link mogen ontvangen van het gehele complete pakket.

Zeer blij mee. :wink:

Vanmorgen ontvangen.

Benny
http://www.bennyvandewerfhorst-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Anoniem 4

Van harte Benny, een hele zorg minder, zelfs een vooruitgang, want je hebt nu het hele pakket.
Ik vind het fantastische plug-ins en ik gebruik ze dagelijks. Kan niet meer zonder.
Het lukt ook allemaal wel in Photoshop, maar hiermee gaat het een stuk sneller.
Jammer, dat ze dit jaar niet op Professional Imaging staan, ging er altijd graag even langs.
Veel plezier nog met het pakket.
Gr. Gerard
Gebruikers-avatar
Canon Benny
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1911
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2007 17:08
WoonplaatsCOLON Gelderland
CONTACTCOLON

Gerard,

Heb het geÏnstalleerd, en eens mee aan de gang geweest met enkele proef opnamen.

Uiteraard, had ik de Color Efex Pro 4 al, maar de rest nog niet. Ik was behoorlijk onder de indruk van Silver Efex. Ik fotografeer sowieso altijd in een lage kleurverzadiging of zwart/wit, maar Silver Efex kon je leuke dingen mee doen.

Wat ik wel vind van Silver Efex, is dat de omzetting in Photoshop CS6 naar mijn mening ietsje nauwkeuriger gaat. Dan heb ik het over de kleurkanalen (kleurfilters). In Photoshop, kun je met een pipetje in de foto aangeven wat de grijstoon moet worden. Dit kan volgens mij in Silver Efex niet.

Maar niet te min, heb ik in Silver Efex leuke dingen ontdekt. Zo ook de presets van enkele film soorten. En ik moet als film kenner zeggen: Het komt behoorlijk aardig in de buurt! Zo ook de veel door mij gebruikte film "Ilford HP5+ 400" komt zeer behoorlijk overeen met de echte film. Doordat je met de korrel en soft-hard slider kunt slepen, kun je ook in de richting van jouw normaal gebruikte ontwikkelaar (Rodinal bij mij) komen.

Ook het contrast is zeer makkelijk aan te passen door de curve.

Dus zeker een aanwinst.

Benny
http://www.bennyvandewerfhorst-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Dennis-010-
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1126
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2008 19:28
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel

Is deze prijs blijvend of is het een tijdelijke aanbieding?

Heb er ook wel oren naar, maar dat word pas na mijn vakantie....
- Canon spul -
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Het is de nieuwe, standaard prijs.. Dus in principe zou je het ook prima pas na je vakantie kunnen doen denk ik. Of het moet wel heel raar gaan lopen ;)
Gebruikers-avatar
haamhof
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1296
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2009 20:43
CONTACTCOLON

Ik heb een vraag: ik heb gisteren de trial versie geinstalleerd.. eerst maar eens uitproberen voor ik koop.. maar ik krijg steeds de melding:

Loadlibrary failed with error 126

Systeem windows 7, 64 bits. Iemand een idee hoe ik dit oplos? Anders hoef ik het pakket ook niet aan te schaffen..
thanx!

Gr. Gaab
Anoniem 4

Lijkt op een registry-fout van je grafische kaart.
Misschien kun je hier wat mee, het is wat technisch maar wel te doen.
http://servicecore.info/2012/09/how-to- ... s-systems/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
haamhof
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1296
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2009 20:43
CONTACTCOLON

Die heb ik inderdaad gezien Illuminatus... maar ik weet niet precies wat ik moet kopieren.. heb een aantal dingen geprobeerd maar dat lukt niet...

Welk stuk moet ik nu pcies hebben? Weet jij dat?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar