Toeristisch trekpleister

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Gorrog
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2011 10:24
WoonplaatsCOLON Hoorn

Het is niet helemaal gelukt om geen mensen op alle foto's te krijgen.

1.

37975

2.

37974

peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Foto #1 is een goede registratie van de achterzijde van de Poelenburg uit de Zaanstreek.
Verder vind ik er niet zo veel spannends aan.
Als je wat andere posities had geprobeerd, symmetrie had benadrukt, bijzondere details had vastgelegd was dat voor de kijkers leuker geweest.

Bij #2 ben je wel een stuk creatiever te werk gegaan. Daar ga je je echt afvragen, wat zie ik nu eigenlijk. Je gaat zoeken naar wat raar en afwijkend is.
Wat ik persoonlijk dan weer jammer vind is dat de grootte van de schimmen van de toeristen op de dijk, verhoudingsgewijs net even te groot zijn voor mijn gevoel.
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
Gorrog
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2011 10:24
WoonplaatsCOLON Hoorn

Dank voor je reactie.
Ik heb ze gemaakt om HDR weer eens te oefenen. Ik had geen statief bij me, moest het toestel daarom ergens op zetten.
Dat de grootte van de schimmen in foto 2 niet overeenkomt met de rest van de foto vond ik ook verrassend. Ik heb aan beide foto's niets bewerkt behalve wat HDR-aanpassingen na het samenvoegen van steeds 3 foto's met verschillende belichting.
Peter de Graaf
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2010 17:56
CONTACTCOLON

foto 1.. een stapje naar rechts en dat stukje Hout aan de linkerkant weglaten had wellicht een betere foto opgeleverd. Nustaat dat min of meer in de weg.

foto 2.. De wieken van de molens op de achtergrond vind ik wel leuke in de foto... die schimmen minder. Panorama uitsnedes doen het over het algemeen goed.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar