Interesse in fashionshoot Rotterdam?

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Apist0
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 534
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2011 16:11

Hallo,

Ik wil een fotoshoot gaan doen met een (nog te bepalen) model met de nadruk op belichting (reportageflits/strobist) en om ervaring hierin op te doen. Aard van de shoot is portret/fashion/glamour. Enerzijds dus om te leren, anderzijds om je portfolio uit te breiden.

Ik wil beginnen in een (gehuurde) studio en eventueel ook op een buitenlocatie in Rotterdam. Ikzelf regel het model (als je al een model kent, is dat ook prima) en in overleg kunnen we het thema en de inhoud van de shoot bepalen.

Welke collega-fotograaf (1 of hooguit 2) wil hieraan meedoen in Rotterdam? In de studio kun je evt gebruik maken van de aanwezige studio-flitsers, maar ikzelf ga ervoor om mijn eigen spullen te gebruiken. Kosten voor het model en de studio worden gedeeld tussen de fotografen. Studio is ca € 30,- per uur, kosten voor het model zijn n.t.b. Basiskennis fotografie en flitslicht is vereist.

Bij interesse zal ik afstemmen welke data geschikt zijn en zorgen dat het model benaderd wordt.

Graag via PB!
Canon 60D :: Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM :: Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM :: Sigma 50mm f/1.4 EX DG HSM :: Tamron SP AF 90mm f/2.8 Di Macro :: Canon 430EXII :: Yongnuo YN-460II :: Cactus V5
http://www.flickr.com/photos/Apist0
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar