24-105 lens

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

Ik ben benieuwd naar jullie eerste foto's op dit forum geschoten met deze lens. :D :D :D
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
Daffiedolf

De eerste foto's zijn superscherp!
Maar.................ik zet ze zeker niet op dit forum.
Zoals aangekondigd zal ik niets meer op dit forum zetten. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die moeilijkheden met camera.nl hebben en er dan hier over mopperen (of een slecht review geven) om hun gram te halen. Volgens mij kunnen ze beter naar camera.nl gaan voor goed overleg.

De contacten die ik heb met mensen van camera.nl verliepen zeer professioneel en prettig. Dat gevoel heb ik niet op dit forum, de goeden onder jullie niet meegerekend.

Het gaat jullie hopelijk goed.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Laten we niet vergeten dat het hier gaat om een aankoop en niet om een service verzoek van bijvoorbeeld een defect etc. Dan zijn er een aantal bedrijven die er opeens anders in staan. Zo heb ik een negatieve ervaring met CameraNU. Verkoop super service, maar toen er iets mis was met het objectief werd de bereidheid tot service heel erg minder. Zo erg dat er juridisch advies is ingewonnen bij de rechtsbijstand. Deze heeft mij geholpen om er voor te zorgen dat alles netjes afgehandeld werd. Zo zou ik niet zo snel meer een camera of objectief of iets dergelijks kopen bij CameraNU.

Kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die een dergelijke ervaring hebben met Camera.nl. Zelf heb ik ook goede ervaringen met hen, maar ik heb nog nooit problemen gehad. Dus ik kan ook niet oordelen hoe de service afhandeling is.

En met een bedrijf zelf in gesprek gaan is het eerste wat je gaat proberen, maar soms zijn ze zo star etc dat er geen andere mogelijkheid is om andere wegen te bewandelen. Zo zie je maar weer de ene ervaring is de andere niet. ;-)
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
arnold_w
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1247
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2009 20:50
WoonplaatsCOLON Bemmel
CONTACTCOLON

Ik heb geen oordeel over camara.nu omdat ik er nooit iets heb gekocht, wel heb ik idd al vaker negatieve uitlatingen voorbij zien komen op diverse fora, maar dat zal zeker niet voor iedereen gelden, gezien ook de beoordeling van deze shop.

http://tweakers.net/shopreview/5637/cam ... nt-nl.html
X-T1 | X-E2 | 8mm 2.8 | 10-24mm | 16-55mm | 50-230mm | 100-400mm | 1.4x TC | EF-X20 | Pan 24mm 2.5 | MD 28mm 2.8 | MD 35mm 2.8 | MD 50mm 1.4 | TAIR 135mm 2.8
Iceland - Photographic Journey | Flickr | Werkaandemuur | IJsland Fotoreizen
Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

@Daffie: Jammer dat je je eigen zo opstelt en hiermee jezelf het plezier ontzegt dat je kunt hebben op dit mooie forum.

Toch wens ik je heel veel plezier met je nieuwe lens.

Mvg Leon
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Mooie deal voor een mooie lens, heel veel plezier er mee.

Ik heb het topic nog eens goed gelezen maar zie niets vreemds en snap de reactie van TS dan ook niet (jammer)Gewoon welgemeende adviezen van mensen met ervaring. De ervaringen op een forum zeggen mij honderd keer meer als leuke lijstjes op tweaker, kieskeurig enz enz. Soms is een beoordeling opgebouwd uit 10 reviews van gebruikers dan scoor je al snel heel goed of heel slecht :wink: .

Laat je niet alleen leiden door het internet maar gebruik ook je gezonde verstand. TS heeft prima gehandeld door een mail te sturen met de vraag om bevestiging van de cashback. Met dat soort mails sta je sterk als er later toch iets van komt.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
suyari
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 15:55
WoonplaatsCOLON Bovenkarspel
CONTACTCOLON

Review worden zelfs gekocht door bedrijven, en ik ga er dan vanuit dat ze alleen goede reviews bestellen. Dus ervaringen op een forum zegt me veel meer. Ik ben alleen maar blij als mensen eerlijk vertellen hoe het is gegaan, daar kan ik wat mee.
GdH
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 318
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2007 10:50

Daffiedolf schreefCOLONZoals aangekondigd zal ik niets meer op dit forum zetten.
Doei.....
Als je niet kan accepteren dat er op internetforums verschillende meningen en mensen voorkomen heb je er weinig te zoeken.
Aerowswift
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 240
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2012 21:33
WoonplaatsCOLON Veghel

Beetje sneue reactie.
Het grote misverstand begint al bij cameraNU en camera.NL. TS geeft een tip dat een lens daar spot goedkoop is, dan komt het misverstand en loopt het nu zo....
Maar beide hebben een mooie aankoop gedaan voor weinig geld :shock:
Gebruikers-avatar
arnold_w
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1247
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2009 20:50
WoonplaatsCOLON Bemmel
CONTACTCOLON

Camera.nl, ook goed.
http://tweakers.net/shopreview/6868/camera-punt-nl.html

Maar zullen ook wel reviews hebben gekocht, dus ...
X-T1 | X-E2 | 8mm 2.8 | 10-24mm | 16-55mm | 50-230mm | 100-400mm | 1.4x TC | EF-X20 | Pan 24mm 2.5 | MD 28mm 2.8 | MD 35mm 2.8 | MD 50mm 1.4 | TAIR 135mm 2.8
Iceland - Photographic Journey | Flickr | Werkaandemuur | IJsland Fotoreizen
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Aerowswift schreefCOLONBeetje sneue reactie.
Het grote misverstand begint al bij cameraNU en camera.NL. TS geeft een tip dat een lens daar spot goedkoop is, dan komt het misverstand en loopt het nu zo....
Maar beide hebben een mooie aankoop gedaan voor weinig geld :shock:
Geef alleen aan dat service niet begint en eindigt bij een aankoop, maar ook als je een probleem hebt. Veel van de reviews zie je dat men niet reclameert op service, maar enkel een review schrijft omdat men er iets gekocht heeft en deze snel ontvangen heeft. En dat er wat te winnen valt cadeau bon etc......
Zo kunnen er bij elke winkel mensen zijn die een negatieve of positieve ervaring hebben. Beide dienen we te respecteren.

Een negatieve ervaring van de ene betekend nog niet dat jij die ook gaat ervaren.
Laatst gewijzigd door 1 op Apple, in totaal 3 keer gewijzigd.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

GdH schreefCOLON
Daffiedolf schreefCOLONZoals aangekondigd zal ik niets meer op dit forum zetten.
Doei.....
Als je niet kan accepteren dat er op internetforums verschillende meningen en mensen voorkomen heb je er weinig te zoeken.
Als iemand aangeeft geen foto's meer te plaatsen hier op het forum dan is dat zijn/haar goed recht. Dat is wat ik begrijp uit de post. Zelf plaats ik hier ook niks meer !!
Dit betekend nog niet dat je op een andere manier kunt deel nemen aan een forum. Laten we dan ook proberen mensen in hun waarde te laten !!

Reactie komt beetje verkeerd over. :oops:
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Allemaal bedankt voor de reacties, ik zal spoedig wat posten.

En verder denk ik dat ieders standpunten nu wel duidelijk zijn. TS heeft deze post met de beste bedoelingen geplaatst, de reacties van een aantal mensen (nav hun negatieve ervaringen met Camera.nl) vielen hem rauw op het dak. Dit lijkt me nu wel uitgesproken, verschillen van meningen en inzichten zullen hierover blijven bestaan. Dus misschien is het beter om de discussie wat dat aangaat nu te beëindigen want
het komt telkens op hetzelfde neer.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

Ok Karin zoals je zegt genoeg gelult. Laat maar eens wat fotokes zien. ;-)
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar