Eerste stappen op dit forum

Zonsopkomsten, vergezichten... al je landschapsfoto's kun je hierin kwijt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MWegman
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2012 13:27

In mijn voorstelrondje van vanmiddag schreef ik dat ik mij vooral bezighoud met het landschap om ons heen, en wolkenluchten. Hoewel eigenlijk te bescheiden om hier nu al iets van mijzelf te laten zien, besloten daar toch maar overheen te stappen. Van de feedback kan het alleen maar beter worden.....

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Deze laatste wil ik er toch ook nog aan toevoegen. Gewoon omdat ik aan het experimenteren ben geweest met pano´s.
Afbeelding
Canon EOS 500D
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

zou ze effe groter plaatsen hoor.
grt,bouk.
gert-janv3
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2012 11:52

Vind foto 1 erg mooi, je ziet de zonnestralen lekker scherp op de foto.
Gebruikers-avatar
Chris Tettero
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1689
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2006 11:34
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Eerste stappen en nu lekker door blijven lopen! Voor eerste stappen zeker niet verkeerd, of zijn het alleen hier op het forum de eerste stappen. Achja, wat maakt het uit, je wil feedback en ik wil je best wat geven. Als eerste svp in het vervolg wat groter plaatsen.

1. Mooie gloed te pakken. Aandachtspunt, de kerktoren (of wat is het). Daar trekt mijn oog naar toe, dus naar beneden uit je foto. Deze wellicht ff wegshoppen zou een actie kunnen zijn, maar dan hou je een leegte. Dus bij een volgende maal hopen op een vogel oid die mooi in de lucht hangt als "konijntje".
2. Sorry, voor mij een rommelige lucht en een onderbelichte grond waar plassen in zitten die de aandacht trekken.
3. Mooi.. Wellicht door een goede bewerking iets minder grijs en grauw te maken? Of juist hard zwart/wit
4. Mooie plek, ook hier mis ik het "konijntje" die mijn aandacht zou moeten trekken.
5. Mooie wolk, maar ook hier vind ik het totaalbeeld te grauw.
6. Leuke pano, maar links overbelicht en een storend stukje grond.

Ik hoop dat je er wat mee kan.
Kijk dit is nu een onderschrift...
Gebruikers-avatar
MWegman
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2012 13:27

Chris Tettero schreefCOLONEerste stappen en nu lekker door blijven lopen! Voor eerste stappen zeker niet verkeerd, of zijn het alleen hier op het forum de eerste stappen. Achja, wat maakt het uit, je wil feedback en ik wil je best wat geven. Als eerste svp in het vervolg wat groter plaatsen.
Dank je wel! Daar kan ik zeker wat mee. Eerste stappen op zowel dit forum als in landschapsfotografie. Ben nog erg aan het experimenteren qua techniek, compositie, etc. Dus hier kan ik zeker mee verder.
Canon EOS 500D
Gebruikers-avatar
Chris Tettero
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1689
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2006 11:34
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

OK, ben benieuwd naar je volgende stappen..
Kijk dit is nu een onderschrift...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar