Altena Veka Eurol Rally

Autosport, motorsport, rallyrijden... alle sportieve prestaties in gemotoriseerde voertuigen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Wim_B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2010 15:47
WoonplaatsCOLON Heerhugowaard
CONTACTCOLON

@Jozzy,

Ik heb op die opmerking gereageerd, omdat het haaks overkomt op het kritisch zijn en willen leren. Laten we het er ophouden dat het een wat ongelukkige formulering was. Net zoals het niet mijn bedoeling is om je af te z**ken, maar juist om je verder te helpen. Ik snap dat het bot kan overkomen, maar dat is het al snel als het geschreven is.
Geloof me, dat ik het schrijf om je verder te helpen en ook weet hoe bot het kan overkomen op de ander. Ook ik heb hier heel wat kritiek om mijn oren gehad.

Het leven als professioneel fotograaf zit er voor weinigen in. Ook ik verdien mijn brood met ander werk dan fotografie, zoals waarschijnlijk het merendeel van de bezoekers hier. Ik ben al blij dat ik dit jaar kostendekkend op het circuit heb kunnen rondlopen.
Gisteren sprak ik nog een beroepsfotograaf en hij mijmelde wat over de jaren 80 en wat hij toen verdiende met een weekend op het circuit. Wow, waren die tijden er nog maar!

@Frank,

Misschien kunnen we de theorie een keer bespreken onder het genot van een kop koffie en geur van rubber op CPZ.
jozzy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012 08:40
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

@Wim,

Ik snap dat het goed bedoeld is, we maken elkaar alleen maar beter (tenminste, ik steek hier al een hoop op!). En de een verstaat het als kritiek, terwijl de ander zal zeggen "goh, dit zet me wel aan het denken en misschien moet ik het de volgende keer wel juist zo en zo aanpakken".

Ik ben ook voornemens om volgend jaar een jaarkaart van Zandvoort te nemen, aangezien ik er dit jaar ook al regelmatig heb vertoefd.
Canon EOS500 / Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM / EF-S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS / Speedlite 430 EXII / IXUS50
Wim_B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2010 15:47
WoonplaatsCOLON Heerhugowaard
CONTACTCOLON

@Jozzy,

Ik zie dat je uit Eindhoven komt. Je woont dus centraal voor zowel Zandvoort, Spa, Zolder als Nürnburgring. Ik zou geen jaarkaart voor Zandvoort nemen, maar alle vier de circuits minimaal een keer bezoeken. :-D
jozzy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012 08:40
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Tja, zou wel willen maar heb helaas geen auto...
Canon EOS500 / Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM / EF-S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS / Speedlite 430 EXII / IXUS50
Gebruikers-avatar
nelis40d
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2011 23:41
WoonplaatsCOLON Wernhout, Noord-Brabant

Hier dan ook nog 5 stuks van mij.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Canon eos 40D / Sigma 17-70 2.8-4.5 dc / Canon EF 70-200 F4 L USM / Canon BG-E2N / Canon Speedlite 430EX
jozzy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012 08:40
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

nice! Zag ze ook al op rallysport-forum maar erg nette platen :D
Canon EOS500 / Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM / EF-S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS / Speedlite 430 EXII / IXUS50
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

fraai :D
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Wim_B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2010 15:47
WoonplaatsCOLON Heerhugowaard
CONTACTCOLON

Niels,

Foto 3 en 4 zijn het helemaal voor mij. Foto 1 zou ik weggelaten hebben. Aan de techniek valt niets aan te merken. Echter zou ik niet die tent op de achtergrond nemen. Het verstoort de balans in de foto. En er zijn vast interessantere achtergronden langs het parcours.

Ik zie op foto 5 een auto in de greppel liggen. Heb je de crash te pakken?
Gebruikers-avatar
nelis40d
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2011 23:41
WoonplaatsCOLON Wernhout, Noord-Brabant

Foto 1 is qua achtergrond helemaal ruk natuurlijk, maar het spiegelbeeld in de plas water deed het hem voor mij wel. Verder ben ik ook stiekem wel een beetje fan van die bmw.

Foto 4 is geschoten met een belachelijk hoge iso waarde, het was al redelijk schemer, en het regende aardig hard door op dat moment. Een regenhoes heb ik nog niet, en me zeem was al 3 keer verzadigd, dus het was net voor het moment dat ik me foto spullen in me tas wilde gooien. Gelukkig toch nog een vette plaat dus, haha.

Foto 5 daar ligt indd de gele evo10 in de sloot, op het moment dat dat gebeurde stond ik in het weiland er tegenover, en vanuit daar verdween hij gewoon in het slootje aan de andere kant van de dijk, dus heb daar geen plaat van helaas.

Ik zal er straks nog eens 5 selecteren.

Ben erg blij met het commentaar, meer mag altijd!
Canon eos 40D / Sigma 17-70 2.8-4.5 dc / Canon EF 70-200 F4 L USM / Canon BG-E2N / Canon Speedlite 430EX
Gebruikers-avatar
nelis40d
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2011 23:41
WoonplaatsCOLON Wernhout, Noord-Brabant

Hier nog een paar uit dezelfde serie....

1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding
5
Afbeelding
6
Afbeelding
7
Afbeelding
8
Afbeelding
9
Afbeelding
10
Afbeelding
11
Afbeelding
12
Afbeelding
Canon eos 40D / Sigma 17-70 2.8-4.5 dc / Canon EF 70-200 F4 L USM / Canon BG-E2N / Canon Speedlite 430EX
Wim_B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2010 15:47
WoonplaatsCOLON Heerhugowaard
CONTACTCOLON

Ook met de nieuwe foto's blijven foto 3 en 4 het voor mij. Wat betreft de hoge ISO-waarde en dus een stuk ruis in de foto, dat is wat mij betreft geen probleem. Dat maakt de foto alleen maar interessanter!

Foto twee in de tweede reeks legt het toch wel af tegen foto 4. Maar, die is dan ook zeker moeilijk te overtreffen.

Volgens mij had je met selectie 1 al je beste reeks geselecteerd. :wink:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar