Simpel herfstrondje door een park*Update*

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Canon 400d SHOOTER
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2006 20:07
WoonplaatsCOLON Ergens in Zuid-Holland
CONTACTCOLON

Ik wilde gistermiddag aparte foto's maken met als thema ''Herfst''. Ben ik hierin geslaagd? Ik wil graag jullie feedback over de compositie, kleur en lichtgebruik. De eerste foto is gemaakt vol tegen het licht in.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Apart zijn ze zeker.

Het thema herfst haal ik er niet echt uit, het is dat er zwammen te zien zijn op de tweede.
Op 1 is er uiteindelijk heel weinig te zien, hoewel het idee wel leuk is hoor.

En op 2 is er juist teveel te zien. Het is al vrij rommelig rondom de zwammen de de bladeren van je "doorkijkje" leiden erg af van het onderwerp.

Uiteindelijk mis ik, op de zwammen na, het herfstidee.
Maar de herfst is net begonnen, dus nog mogelijkheden genoeg om meer herfstplaten te schieten.
Misschien eens 1 onderwerp uitkiezen en die/dat op verschillende manieren proberen vast te leggen vanuit verschillende standpunten en andere composities. En dan eens bekijken welke je de mooiste vond en waarom?
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
Canon 400d SHOOTER
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2006 20:07
WoonplaatsCOLON Ergens in Zuid-Holland
CONTACTCOLON

Frank bedankt voor je feedback, Ik ben het met je eens, het zou beter zijn om 1 onderwerp uit te kiezen en daarvan een foto verhaal maken. Het grappige aan foto 1 is dat ik er best veel moeite voor heb moeten doen om deze foto te maken, de dijk die voor de rivier ligt heeft erg platte stenen en ik moest me daar goed in evenwicht zien te houden want anders kukelde ik naar beneden.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar