ik vind ze al beter, maar wie ben ik.

Van de f-jes tot de eredivisie, alle prestaties vanaf het voetbalveld

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
adidas
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2012 21:58

Ook deze week weer langs het veld gestaan. Ik maak dan wel een registratie van de wedstrijd maar probeer ook alle tips te gebruiken die ik hier krijg en lees. De mooiste van deze week staan hieronder, ben benieuwd.
De eerste foto vind ik wel mooi, het geeft goed weer dat het lastig licht was, aan de ene kant volle zon maar ook weer dreigende luchten.
De foto's zijn gemaakt op F4.5 tot F5.6 iso 200 tot iso 800, en hiermee probeer ik mijn sluitertijd boven de 1/800 te houden.
Alles is weer welkom, positief en negatief.
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

#1 valt een beetje uit de serie en vind ik een beetje aan de donkere kant
#2 Leuke actie foto met de scherpte op de goede plaatst. Achtergrond is wat rommelig, maar daar doe je weinig aan
#3 Actie mooi vastgelegd. Mis alleen een beetje scherpte en had graag aan de rechterzijde wat meer ruimte gezien.
#4 De mooiste uit je serie (vind ik dan). Mooie actie, scherpte op de goede plaats en klinkt misschien gek, maar de schaduwen op de grond maken de plaat voor mij helemaal af. Misschien nog wel even iets rechter zetten.

gr
Peter
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
adidas
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2012 21:58

Peter, bedankt voor je reactie.
1. klopt inderdaad niet met de serie maar vond het wel een mooie foto van die wedstrijd.
2. Achtergronden hebben we niet altijd voor het uitzoeken. Mijn broer fotografeert veel bij Westlandia en daar staan rond het veld 3 hoog reclame borden, erg storend op je foto maar het is niet anders.
3. Hier is inderdaad de scherpte niet optimaal. bedoel je met meer ruimte dan dat de kijkrichting open is en moet dat veel of weinig zijn. Soms krijg ik wel eens reacties dat er nog een stuk af kan en nu zeg jij weer een stukje erbij. Ik raak nog eens in de war of was ik dat al. hahaha
4. Ik vond het inderdaad ook een mooie actiefoto maar had de schaduwen nog niet zo bekeken, maar wel leuk om dat soort dingen te horen.

Ben zo wie zo blij met je positieve reactie, betekent voor mij dat ik op de goede weg ben.
Gebruikers-avatar
Ceve
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2009 23:33
WoonplaatsCOLON Brielle

Adidas,

Ook ik sta regelmatig langs de voetbalvelden om foto's te maken, ik heb met plezier je foto's bekeken.
Ik heb je een pb gestuurd met wat opmerkingen, voorbeelden en ideeën. Het werd een wat te groot verhaal voor het forum.

Hoop je er wat mee kan en veel succes, ik weet uit ervaring hoe leuk het is om 'de jongens' op foto vast te leggen.

Groet,
Chris.
Telkens wanneer ik tevreden ben met het resultaat denk ik bij mezelf hoe zou het nog beter kunnen....
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ceve schreefCOLONIk heb je een pb gestuurd met wat opmerkingen, voorbeelden en ideeën. Het werd een wat te groot verhaal voor het forum.
Da's juist wel de bedoeling van een forum.
En te groot? Ik heb waarschijnlijk wel grotere lappen tekst gepost dan dat jij nu ge-pb't hebt :D
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Ceve
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2009 23:33
WoonplaatsCOLON Brielle

Helemaal met je eens :D , maar wanneer er een aantal privé gegevens in zitten ben ik niet zo 'happig' om het op het 'grote wijde netwerk' te plaatsen. :wink:
Daarom gekozen om het even via een pb te doen, daar beschikken we op dit forum tenslotte ook over..
Telkens wanneer ik tevreden ben met het resultaat denk ik bij mezelf hoe zou het nog beter kunnen....
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Dan vis je je emailadres eruit en je telefoonnummer ook en post je het anoniem. Copy&paste en klaar
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Na mijn kritiek op je vorige foto's, moet ik nu zeggen dat je goed geprobeerd hebt de actie vast te leggen. Deze foto's spreken veel meer. Oefenen baart kunst :wink:

Peter heeft het prima verwoord iig.

Als toevoeging daarop vind ik de foto's wat flets en grauw overkomen.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar