Nieuw groen gebied Dongen

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Johan-Paul
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 160
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2011 09:59
WoonplaatsCOLON Dongen

Vlak bij mijn woning heeft de gemeente Dongen een nieuw groengebied aangelegd.
Een brede stromende vliet (sloot) en enkele vijvers, een leuke plek om foto's te maken.
Op een avond een aantal foto's gemaakt met de Canon EF-S 10-22.

Ik ben benieuwd wat jullie van de foto's vinden.


Johan-Paul

Foto 1
Afbeelding

Foto 2
Afbeelding

Foto 3
Afbeelding

Foto 4
Afbeelding

Foto 5
Afbeelding
| Canon 7D | Canon EF 70-300 F4.0-F5.6 L IS USM | Canon EF 24-105 F4.0 L IS USM | Canon EF-S 10-22 F3.5-4.5 USM |
Ella36
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 225
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2012 19:24

Mooie frisse foto's
Gebruikers-avatar
Rubikcube
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2012 19:32
WoonplaatsCOLON Lemmer

Bij foto 2 en 3 is de grond nog wat kaal. Ik denk dat het mooier zou zijn om juist de nadruk mee te leggen op het groen wat er wel is en het water. Foto 4 spreekt mij om die reden dan ook meer aan. Ook foto 5 spreekt mij erg aan. het water is mooi strak en loopt ook mooi weg in de horizon. Daarnaast zie je bij foto 5 ook de weerspiegeling van de bomen in het water, wat een mooi effect heeft.
Apist0
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 534
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2011 16:11

Op zich aardige platen, maar ik denk dat er nog veel te winnen is. In nabewerking en het publiceren op't web: De foto's hier op dit beeldscherm althans onscherp en ruizig over. Het licht/moment kan ook nog wel wat beter. 2 en 3 zijn nagenoeg hetzelfde, ik zou't bij 3 houden. Kan hier geen exif zien, maar ben er wel benieuwd naar.
Canon 60D :: Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM :: Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM :: Sigma 50mm f/1.4 EX DG HSM :: Tamron SP AF 90mm f/2.8 Di Macro :: Canon 430EXII :: Yongnuo YN-460II :: Cactus V5
http://www.flickr.com/photos/Apist0
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar