test portret

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ulope
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2012 18:59

Hallo, goedenavond, vandaag heb ik weer eens mijn 50mm gebruikt en er een beetje mee gespeeld, en uiteindelijk dit portret gemaakt, waamee ik best tevreden ben, zeker door de naar mijn mening mooie schaduwen in het gezicht. Ik heb hem bijgesneden, een beetje verscherpt, de verzadeging omhoog gezet, het contrast verhoogd, en de helderheid wat omhoog gegooit, maar dat was dan ook wel alles.
Ik hoop dat jullie mij wat tips en opbouwende kritiek kunnen geven, waar ik zoals altijd voor opensta.
Hier is hij dan:

Afbeelding


bedankt voor het kijken! Gr Ulope!
600D Met grip en 6 LP-E8's + 70D met 2 LP-E6's + Nissin Di866MKII + 18-55 F3.5-F5.6 IS STM + 18-135mm F3.5-F5.6 IS + 50mm F1.8 II + 55-250mm F4-F5.6 IS II + 120CM Glijbank + Gex Glidecam + Videolamp + tas om alles te vervoeren
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Ik vind juist de schaduwen wat minder, Ook dat het model de foto uitkijkt. En er een storend element aan de andere zijde zit, Vind ik het niet helemaal.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Ik vind het wel een pakkende afbeelding. Een foto waar je even bij gaat denken. De schaduw vind ik ook mooi alleen jammer dat deze ook behoorlijk in (zijn) linker oog zit. Misschien kan je deze nog een beetje oplichten in photoshop. Het element links boven is inderdaad jammer, je kan hem nog extremer bijsnijden zodat dit buiten beeld blijft.
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar