Uitstapje Keulen

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Heerlijk weertje, ook in Keulen, helaas wel in een overvolle stad.
Benieuwd naar de reacties om vooral te leren :wink:

1.

Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

Groeten.
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

vind de achtergrond bij elke foto wat te druk, waardoor je onderwerp niet echt loskomt. ook vind ik de onderwerpen te centraal in beeld staan(daar is meer uit te halen)
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Sorenos
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2012 09:14

1,2,5 vind ik toppers

1, de blik van de muzikant wat ergens anders naar toe wordt getrokken terwijl hij automatisch doorspeelt.
2, Ik vind deze afbeelding ergens eenzaamheid uitstralen. Dat ze alleen aan een tafeltje zit, en bedachtzaam kijkt. Daarbij, ze zit wel heel centraal in het midden, maar daardoor ook mooi in het midden tussen de andere 2 mensen die bijna net zo "scherp" zijn.
5, ik vind hier de perspectief heel leuk, dat je van groot naar klein kijkt. Ook heeft de man een interessante uitstraling door zijn gezicht, maar ook zeker zijn handen.

Achtergrond is inderdaad wel druk, had misschien wat meer "vervaging" in mogen zitten. Maar ja anderzijds, het was een drukke dag. Dus dan vind ik het toch netjes gedaan :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar