stijve boord

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ijsje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 583
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2006 18:13

deze heb ik zondag in utrecht geschoten...
Afbeelding

wat zou er nog aan verbeterd kunnen worden ? achteraf is de crop bij de pet/hoed niet echt de beste ooit geweest maar dat kon ook slechter
|| Canon || Elinchrom ||
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Op zich vind ik hem mooi, er zit best nog veel detail in de mee donkere delen. Wat ik minder vind is de manier van bijsnijden. De pet en de linker schouder had op de foto gemoeten.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
ijsje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 583
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2006 18:13

qua crop heb ik er nog 1 grotere ( http://shutterblade.be/Shoots/vechten/i ... G_6614.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ) maar nog steeds geen linkerschouder, en de ketting vind ik wat afleiden van zn stijve boord blik

misschien dat ie met linkerschouder en vierkante crop wel erg sterk had kunnen zijn, maar dat zullen we dus nooit weten helaas :-)
|| Canon || Elinchrom ||
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Nee, die met die ketting vind ik een veel sterkere foto. Dat soort "versiersels" heb je nou eenmaal met een uniform, dat doet geen afbreuk, dat versterkt het alleen maar.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Brell

Eerlijk gezegd vindt ik deze foto niet mooi, ik weet niet waar dit door komt. licht uiteraard aan mij.
Gebruikers-avatar
Fotar
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2011 10:02
WoonplaatsCOLON Enschede
CONTACTCOLON

Buiten bovenstaande reacties vind ik het jammer dat er zoveel weerspiegeling in de bril zit, waardoor je imo wat te weinig van zijn ogen ziet.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar