Iets anders

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
sproet
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 15:40
WoonplaatsCOLON Neerpelt

Mijn kleinzoon kan pas zitten. Had hem met de kinderstoel bij het raam gezet. De uitsnede heb ik ook eens anders gedaan.
Omdat het allemaal oranje was wat uit zn mondje viel heb ik hem omgezet in zwart wit.


Afbeelding
Canon EOS 7D.... en heb nog veel te leren!
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik denk dat deze foto dan inderdaad in z/w mooier uitkomt dan in kleur gezien jouw opmerking, goeie keuze dus! :) Ik vindt het verder een mooie, rustige foto, maar vindt het kwijl/vocht uit zijn mond toch wel teveel afleiden. Scherpte ligt mooi op zijn oog en je hebt goed gebruik gemaakt van de scherptediepte!
De ruis in de achtergrond ben ik nog niet uit of ik dat een toegevoegde waarde vindt.. ik neig ernaar van wel
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

De Kwijl/vocht uit de mond vind ik niet prettig en had denk ik net even een stukje ruimer gekaderd en in ieder geval de haarlijn op de foto gezet maar dat is persoonlijk..de ruis vind ik bij deze foto niet storend.
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
frankaaah
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2012 15:38

Ik sluit me aan bij Rocker. Vind het een mooie foto, maar het kwijl stoort me wel wat.
Gebruikers-avatar
roelie-ulft
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 786
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2009 18:48

grappige foto, persoonlijk vind ik het kwijl wel een geinige effect, alleen (denk ik) was de foto sterker geweest als de kin ook op de foto zichtbaar was. Dan loopt het kwijl via de mond naar de kin. Druppels die er afvallen. Ik vind het kwijl wel passen bij kids. Ook is het kind lekker in gedachten.

Paul.
Wordt vervolgd.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar