Zoek maatje ter leer en vermaak regio A'dam

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Machiel_Pg
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2012 21:52

Hoi allemaal,

Aanstaande woensdag heb ik een afspraak staan om foto's te maken bij een internationaal evenement op mijn werk, de foto's zullen gepubliceerd worden in ons eigen blad.
Ik zoek, een maatje die mij woensdag aanstaande 29 feb wilt helpen foto's maken. Dit zal zijn van 9:30 tot 11:00
Ik heb zelf een canon 5D Mark II, maar nog niet heel veel ervaring.

Je kunt mij bereiken op machiel_plasier@hotmail.com


Gr.
Machiel
pielie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2010 17:53
WoonplaatsCOLON Terneuzen

wellicht een idee, om te vertellen wat er gefotografeerd gaat worden etc...

Dus iets meer detail vrijgeven, dat levert misschien ook wat meer reacties op ;)
EOS 50D|17-85 f4-5.6 IS USM|70-200 F4 L USM|50 1.8 MKI| Sigma 24-70 2.8|Canon 24-105 F4 L |Canon 100 2.8 macro| Hoya UV Pro1|BW UV|Kenko CPL|LP Rezo 190AW|2x Transcend 8GB 600x|Sandisk Extreme III 4GB|LP Flipside 400AW|580 EX II|
pkupku
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2009 07:20
WoonplaatsCOLON bargercompascuum

idd met pielie eens en 1x een topic was denk ik ook wel genoeg.

groetjes arjan
Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen.Waarom zou je je dan vermoeien?
Gebruikers-avatar
Selmak
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 552
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 13:03
WoonplaatsCOLON www.fotolijststudio.nl
CONTACTCOLON

Niet veel ervaring met je camera of met foto's maken?
Website: http://www.fotografiesteve.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://www.fotografiesteve.nl/blog/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar