De eerste keer sneeuw van het jaar met een nieuwe lens

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
bjcophorst
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2011 15:33
WoonplaatsCOLON Meeuwen

Hallo allemaal,

Eerder dit jaar heb ik een nieuwe lens gekocht, een canon 70-200 f4 is usm. Hiermee heb ik de volgende platen van mijn zus, zwager en mijn nichtje geschoten. Zie hopelijk vele tips en opmerkingen komen!

1

27130

2

27129

3

27128

4

27127

5

27126

Canon 60D + batterygrip - Wat lenskus met en zonder met rood randje - Een mobiel lamku - Een statiefku & een zaksku om alles in te stoppen
Anoniem 3

nummer DRIE!
Prachtig.
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Leuke foto's, je lens doet het :)
Foto #2 is mijn favoriet!
Let wel even op je witbalans, de eerste foto heeft een wat warme(geel) tint daarna worden de foto's steeds kouder(blauw).
Waarbij de laatste foto wel erg blauw is en het ook opvalt dat je links op de foto wat slordig hebt zitten poetsen met PS ;)
Je weet niet wat je niet weet ! :D
Gebruikers-avatar
bjcophorst
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2011 15:33
WoonplaatsCOLON Meeuwen

Sorry voor de wat late reactie, ik was niet eerder in de mogelijkheid om te reageren.

Bedankt voor jullie reacties!

@ Gvasseldonk: Dank u wel!

@ WireWess: Dat shoppen is inderdaad maar even snel gebeurd, moest weer snel verder maar dat mag eigenlijk geen excuus zijn. De witbalans verloopt inderdaad (geel naar blauw/wit). Dit zag ik pas op een ander scherm. De oorzaak is een erg vaag beeldscherm, een waarvan de kleuren verspringen :? . Deze wordt zsm vervangen door een goede!

Binnenkort zal ik wat meer werk uploaden.

Groeten
Canon 60D + batterygrip - Wat lenskus met en zonder met rood randje - Een mobiel lamku - Een statiefku & een zaksku om alles in te stoppen
Kevin
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2012 20:22

Nr4 is prachtig
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar