De A2...

Van de f-jes tot de eredivisie, alle prestaties vanaf het voetbalveld

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
kdj-fotografie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2010 18:16
WoonplaatsCOLON Oosterwolde (FR)
CONTACTCOLON

Hier enkele foto's van de wedstrijd Jv Oostenburg A2 Oosterwolde thuis tegen Zwaagwesteinde A2. Beiden uit Friesland.

Foto 1
Afbeelding


Foto 2
Afbeelding


Foto 3
Afbeelding


Foto 4
Afbeelding


Foto 5
Afbeelding

De rest van de serie staat op mijn website http://www.kdj-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Koen Smit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 320
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 07:57

Tsja, waar draait het om, om de tekst of om de foto's. Tikkie vreemd om dit zo in een showcase topic te gooien.
Enfin, ik heb de foto's op je site bekeken, waar ze wel gewoon normaal staan (waarom hier dan niet, hier draait het toch juist om de fotografie). Over het algemeen kan je zeggen dat de momenten fijn zijn, maar dat de meeste platen nog wel een beetje meer contrast mogen hebben.
Gebruikers-avatar
IDI_020
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 211
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2010 12:25
WoonplaatsCOLON Mokum
CONTACTCOLON

Ik vind de teksten een beetje storend. Weet ook niet de reden waarom je die erbij heb gezet?
Een aantal zouden evt nog wat contrast kunnen hebben, maar zoals ze nu zijn vind ik ook wel goed.

Ondanks ik weet dat het geen een of andere prof.club is mag de teamfoto wel iets strakker. Je kan het immers zelf mooi aansturen :)
"De weg naar succes is altijd onder constructie."

www.jeffreyvanbakel.nl
pkupku
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2009 07:20
WoonplaatsCOLON bargercompascuum

zoals al eerder gezegt, de tekst is erg storend en maakt de foto voor mij direct een stuk minder profi denk ook dat je die gedachte zelf ook wel hebt aangezien je op je site ze zonder hebt staan. verder heb ik niet zo veel met sportfotografie foto 4 als de bidon iets bijgedraaid was was het een leuke reclamefoto geweest.

groetjes arjan
Er zijn 60 spieren nodig om nors te kijken en maar 20 om te glimlachen.Waarom zou je je dan vermoeien?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar