[UPD 2]Wie interes. in foto's maken op een basisschool

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

De dag staat vast:

10 november van 10.30 - 12.00
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Ik heb buiten mijzelf twee mensen nodig, die het leuk vinden om kinderen te fotograferen. Dus.......

De schoolfotograaf is al geweest en betaald, dus die lopen we echt niet voor de voeten.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Ik kan niet anders had ik het erg leuk gevonden. Ik wil je nog wel even waarschuwen (uit ervaring) dat je erg voorzichtig moet zijn als je van plan bent om foto's hier te publiceren. Doe dat niet. Dit ivm met soms erg gecompliceerde familie situaties waar je misschien geen weet van hebt. Bv gescheiden ouders waarvan één vd ouders absoluut niet wil dat er een foto van het kind in bezit komt van ex partner. En dat zou dan zomaar wel kunnen via via. Het lijkt overdreven, maar weet dat dit voorkomt. Voorkom problemen !!

groet Martijn
Anoniem 3

@martinus:
+1. Ook mijn kleindochter is ooit mogen verschijnen op een site van de gemeente. Nooit toestemming voor gevraagd, noch gegeven.
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

@gvasseldonk, dat hoeft ook niet. Alhoewel het wel handig is om dat te doen met kinderen. Daarom heeft er ook in de schoolkrant, die naar alle ouders wordt verstuurd per mail dan wel per post, gestaan dat er 10 november fotografen komen om voor school te fotograferen.


Maar ik zoek hier nu gewoon twee mensen die het leuk vinden om samen met mij op school te fotograferen, niet om te discusieëren wat mag of niet.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

PanzerFaustNL schreefCOLONDe dag staat vast:

10 november van 10.30 - 12.00
Helaas, deze datum gaat mij niet lukken.
Veel succes/plezier gewenst
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

discussie, discussie......? doe er mee wat je wilt...... :roll:
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

martinus schreefCOLONdiscussie, discussie......? doe er mee wat je wilt...... :roll:
Dat was om te voorkomen dat er een discussie kwam. De ouders op school zijn geïnformeerd. Ik heb inmiddels drie fotografen bij elkaar.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

martinus schreefCOLONIk wil je nog wel even waarschuwen (uit ervaring) dat je erg voorzichtig moet zijn als je van plan bent om foto's hier te publiceren. Doe dat niet. Dit ivm met soms erg gecompliceerde familie situaties waar je misschien geen weet van hebt. Bv gescheiden ouders waarvan één vd ouders absoluut niet wil dat er een foto van het kind in bezit komt van ex partner. En dat zou dan zomaar wel kunnen via via. Het lijkt overdreven, maar weet dat dit voorkomt. Voorkom problemen !!
Goeie opmerking! Ik lees dat het in dit geval verder niet meer nodig is, maar had hier zelf nog niet bij stilgestaan dat je daar ook mee te maken kan krijgen.
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Zo, nu nog even een aantal leuke foto's uitzoeken voor hier. We hebben met zijn drieën rustig aan gedaan. Zo'n 600 foto's.

Maar het was echt leuk om te doen. Buiten het feit dat je op de school van je dochter komt op een tijd dat je daar normaal gesproken niet komt. Echt benieuwd naar het resultaat, want niet alle foto's heb ik, ik heb ook gebruik gemaakt van mijn Canon EOS 5.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar