Lekker gek met Nathalie UPDATE

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Arnoud
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 708
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2006 18:19
CONTACTCOLON

Model: Nathalie
Mua: Alette Heij

Vandaag een serie geschoten met model Nathalie. Veel concepten geschoten, waarvan binnenkort in dit topic meer foto's zullen komen.
Lekker gek gedaan, en benieuwd hoe dit valt. Je moet er wel van houden, want afwijkend is het wel....

24470

24499

24500

24501

24483

Groet,
Arnoud
Laatst gewijzigd door 2 op Arnoud, in totaal 29 keer gewijzigd.
www.vanderwal-fotografie.nl
Gerd
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2009 21:15

ik vind foto 2, de dame met de uitlopende paars oranje witte verf het mooist in compositie, lichtval en vastgelegde uitdrukking
nihil impossible est
Arnoud
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 708
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2006 18:19
CONTACTCOLON

Gerd schreefCOLONik vind foto 2, de dame met de uitlopende paars oranje witte verf het mooist in compositie, lichtval en vastgelegde uitdrukking
??? Ik heb maar 1 foto in dit topic staan, dus foto 2 bestaat niet. Misschien een reactie gegeven in het verkeerde topic?
www.vanderwal-fotografie.nl
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Niet helemaal mijn ding zo'n uitvoering maar vind hem mooi gedaan.
Ik denk dat Gerd op je site heeft gekeken, daar staat de foto die hij bedoeld als tweede.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Arnoud
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 708
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2006 18:19
CONTACTCOLON

woody111 schreefCOLONNiet helemaal mijn ding zo'n uitvoering maar vind hem mooi gedaan.
Ik denk dat Gerd op je site heeft gekeken, daar staat de foto die hij bedoeld als tweede.
Ha ha, nu is het mij duidelijk. Thanks.
www.vanderwal-fotografie.nl
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

hee Arnoud, wat leuk om weer eens wat van je te zien. Zoals je weet ben ik geen fan van extreme afwijkende visa, maar dat geeft niet. Ik vind dat je de foto erg mooi gemaakt hebt met een mooie belichting en een zuivere nabewerking waarin het model een zachte huid heeft met behoud van alle structuur. Grappig dat een keiharde belichting ook heel leuk kan zijn.

groet Martijn
Arnoud
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 708
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2006 18:19
CONTACTCOLON

martinus schreefCOLONhee Arnoud, wat leuk om weer eens wat van je te zien. Zoals je weet ben ik geen fan van extreme afwijkende visa, maar dat geeft niet. Ik vind dat je de foto erg mooi gemaakt hebt met een mooie belichting en een zuivere nabewerking waarin het model een zachte huid heeft met behoud van alle structuur. Grappig dat een keiharde belichting ook heel leuk kan zijn.

groet Martijn
Bekend dat jij inderdaad meer naturel fan bent. Nou, speciaal voor jou komt er dan vanmiddag een naturel foto bij. Eveneens met keihard licht (geschoten met een freshnel spot, en die geven echt een gigantische bak licht!).
Bedankt voor je complimenten trouwens. Het is en blijft altijd de kunst om de huid te bewerken met behoud van alle structuur. Ik denk die manier nu gevonden te hebben (overigens doe ik dat anders dan alle photoshop goeroe's en boeken voorschrijven.....).

Grtz,
Arnoud
www.vanderwal-fotografie.nl
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Ja, dat heb je al eens verteld aan me over jouw manier van bewerking en daar zouden we nog eens een keer over bomen. Sowieso zouden we nog een keertje afspreken om samen eens wat te doen. Ik heb inmiddels een eigen ruimte met heel veel ruimte :wink: Misschien leuk voor je om een keer te zien...Alles goed met je trouwens ? Nou weer on topic !!!
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Hee Arnoud 2 mooie platen hoor.en ik ben ook geen fan van exteme visa.ik vind het al gouw op carnaval lijken.maar dit kan er nog mee door :lol: voor de rest TOP



gR Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

foto 2 is mijn favoriet.
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Twee super mooie platen en ik vind extreme visagie juist super! Ik kan niet kiezen uit de twee, ze hebben allebei hun eigen mooie expressie!
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar