ONK assen

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
blubber
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2010 20:10

Afgelopen weekend was ik uitgenodigd op het circuit in Assen om daar naar de motorraces te gaan kijken.
Natuurlijk moest de camera mee want dit was voor mij een uitdaging om hier iets moois van te maken.
Ik heb erg veel foto`s gemaakt en veel geexperimenteerd.
En omdat het er zo veel zijn en ik weinig tijd heb om het allemaal 1 voor 1 te bekijken heb ik er even een paar mooie uitgevist.
Het is wel een beetje van het zelfde maar mij ging het eigenlijk vooral om het "meetrekken" en zorgen dat alles scherp blijft.
De zon had ik zo`n beetje recht van voren wat het bemoeilijkte maar volgens mij heb ik wel aardige resultaten.
Wat mij betreft had het in de showcase gemogen maar omdat het mijn eerste keer is houd ik het nog even bij de testcase want misschien hebben jullie nog veel bruikbare tips.
De foto`s zijn gemaakt met mijn 18-135 kitlens waardoor ik helaas in de geerttimmerbocht niet goed kon in zoomen.
Toch heb ik een aantal mooie foto`s in deze bocht gemaakt zoals de foto 8.
De andere foto`s zijn gemaakt door een hek heen, later heb ik nog heel wat moeten toveren om het hekwerk midder zichtbaar te maken maar dat verklaart waarom er soms wat vreemde plekken inzitten zpals te zien bij het achterlicht van foto 3.
Mij stoort het niet zo en ik vind het zelfs goed passen bij die felle zon die hier en daar voor wat overbelichting zorgd.
Ik hoop dat jullie er van genieten net zoals ik het heb gedaan en voor mij smaakt dit zeker naar meer.

1

23507

2

23508

3

23509

4

23510

5

23511

6

23512

7

23513

8

23514

Mischien heb ik op sommige foto`s wat te fanatiek gekanteld?
ik hoop op veel tips om die de volgende keer te kunnen gebruiken.
En sparen voor een 200 mm lens is zeker geen overbodige luxe.
bedankt voor het kijken

Groeten marco
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Ik vind het jammer dat je steeds zo een beetje dezelfde standpunten hebt. Maar er zitten hele mooie bij, Vooral de laatste spreekt me aan. Alleen zou ik ze niet teveel kantelen.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
blubber
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2010 20:10

inderdaad het is steeds het zelfde standpunt....maar later deze dag heb ik ook andere plekken bezocht maar die heb ik nog niet bewerkt...en dat gaat ook nog even duren vandaar dat ik deze zovast geplaatst heb.
Dank je voor je reactie...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar