Edelherten kijken op de Hoge Veluwe

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Gorrog schreefCOLONHet was zeker een mooi schouwspel, maar ik zet wel vraagtekens bij het fotografische deel van het geheel. Als je goed materiaal hebt en enkele honderden foto's schiet, zit er allicht vast wel wat bruikbaars tussen.
De kunst is nou juist om ook zonder het beste materiaal en met weinig foto´s een mooie plaat te maken....

Denk aan wat sommigen hier in de onderschriften hebben staan: "niet een goeie camera maakt een goeie foto, dat doet een goeie fotograaf".
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Gorrog
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2011 10:24
WoonplaatsCOLON Hoorn

Okee, maar als je zo'n gebeurtenis niet vaak meemaakt, neem je toch weinig risico en schiet dus heel veel plaatjes. Kom je vaker, dan herken je de momenten en kan je met minder foto's toe. Om me heen hoorde ik voortdurend klikken.
Gebruikers-avatar
Nemi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 470
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2011 20:25

Ik had het leuk gevonden af te spreken met een groepje. Door drukte is het me echter niet gelukt om een en ander concreet te maken en met een datum te komen.
Uiteindelijk ga ik toch morgen :D mijn vriend gaat mee, hoop dat hij zich een beetje gaat vermaken zonder camera.
Ik was al een tijd aan het wachten tot mijn 170-500 lens terug was van bezoekje Sigma voor een re-chip. En perfecte timing: ik kreeg hem gisteren eindelijk.

Misschien zie ik nog iemand van jullie daar. Een verslag en (hopelijk goede) foto's volgen..
http://www.by-ellen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar