Nachtkiekjes Utrecht

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ricked
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2011 01:33
CONTACTCOLON

En toen was het 1.00u tijd om terug te keren. Hier het resultaat! Kritiek altijd welkom! Bedankt voor het kijken..

[1]

20408

[2]

20409

[3]

20410

[4]

20411

[5]

20412

[6]

20407

Canon550D + BG-E8 | 18-55mm f/3.5-5.6 | 18-200mm f/3.5-3.6 | 50mm f/1.8
Brell

Zonder er een waardeoordeel over de foto's te geven, ik vindt ze misschien op 1 na er rommelig uit zien.

Arnold
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

ik vind ze het allemaal (Heel eerlijk gezegt!) net niet allemaal hebben.. je vorige series wat je plaatste waren beter.. :o
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
P_FlaSh
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 711
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 18:14
WoonplaatsCOLON Capelle a/d Ijssel
CONTACTCOLON

Wat is er te zien op foto 1?
Op foto 2 vind ik de lichtsterren wat storend.
Bij foto 3 zitten die takken wat in de weg en is het gebouw hier en daar overbelicht.
Foto 4 vind ik de beste.
5 leuk gezien alleen jammer van die boomblaadjes.
6 snap denk het idee wel ,maar komt er niet helemaal uit.
Gebruikers-avatar
Ricked
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2011 01:33
CONTACTCOLON

tips guys! :D
Canon550D + BG-E8 | 18-55mm f/3.5-5.6 | 18-200mm f/3.5-3.6 | 50mm f/1.8
Brell

Vooruit dan maar.

Vrijwel alle foto's zijn rommelig, takken voor de lens, felle lichten.
Nr. 1. Een paar groene takken/een boom en ander groen spul, de achtergrond is een raadplaatje. Misschien was het beter geweest alleen de achtergrond te fotograferen.
Nr. 2. Wegwerkzaamheden en een bouwkraan, maar verder niets spannend. Hoger standpunt en meer naar rechts staan, als het kan op de stoep bij het hek.
Nr. 3. Ook hier weer die storende takken. Naar rechts gaan staan als dat kan en dan het theater er op gezet.
nr. 4. Vindt ik zonder meer de de beste. Takken in de weg en die fietsen, daar kun je weinig aan doen denk ik.
Nr. 5. De winkel van inkel lees ik nu op de gevel. Blad wegshoppen, en je standpunt veranderen.
Nr. 6. Nee, dit is veel te rommelig. Aandacht ligt veel te veel op de donkere fietsenstalling. Als de je mogelijkheid hebt dan in het midden gaan staan van de fietsenstalling.

Succes,

Arnold
Gebruikers-avatar
Ricked
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 69
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2011 01:33
CONTACTCOLON

Hahaha.. misschien bén ik wel een chaoot ;] nee [censored]!

Bedankt voor je commentaar. Ik ben iemand die graag op zoek gaat naar vernieuwde en interessante composities! Persoonlijk vind ik me daar wel in terug betreffende dit eindresultaat. Des al niet te min,, ik snap de opmerkingen en zal ze de volgende keer zeker meenemen! Bedankt!

groet
Canon550D + BG-E8 | 18-55mm f/3.5-5.6 | 18-200mm f/3.5-3.6 | 50mm f/1.8
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar