Dagje Nordschleife van uit Heerlen

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Johan´47
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2010 09:33

Halloo.

Ik weet dat het wel erg kort dag is maar ik doe toch een poging.
Ik ben dit jaar nog niet op de Nordschleife oftewel de Nurburgring geweest, nu ben ik van plan aanstaande zondag 17 Juli bij droog weer er nog eens een kijkje te gaan nemen, De bedoeling is om ca 10.00 vanuit Heerlen te vertrekken, We zijn er dan ergens tussen 11.30 en 12.00 uur. We kijken dan een uurtje of 4 a 5 rond op diverse locaties en en vertrekken ca 16.00/17.00 uur weer richting Heerlen. Als er niet te veel gear meegeschouwd wordt heb ik ruimte voor 3 personen om mee te te nemen.

Voor wat meer info zie bijgevoegde link.
http://www.ghbiker.de/nuerburgring_offe ... l2011.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet Hans

PS; Fotograveren is wat minder geworden omdat ze er 2 jaar geleden op diverse plaatsen metershoge hekken hebben geplaatst :evil: Maar met een beetje goede wil kunnen er toch wel leuke piccies gemaakt worden.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Op heel veel plaatsen kun je nog steeds prima vóór de hekken komen. Weliswaar langs de borden "danger to life", maar dat mag de fotografeerpret niet drukken.

Ik zou graag met je meegaan, ik zat er vorig weekend al en in augustus nog twee weekenden (waarvan één weekend niet met de camera of auto, maar met de mountainbike). Komend weekend ben ik alleen al een weekendje met mijn vrouw weg, dus da's een minder goed plan! ;-)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
BOV
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 08 Sep 2010 11:39
WoonplaatsCOLON Limbabwe

Klinkt goed, heb alleen die dag een fotoshoot gepland staan...
Dus helaas.

@ Marco, weet je toevallig welke plaatsen dat zo zijn ;)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.

EOS60D Gripped, wat lenzen, strobist set
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

In ieder geval bij mijn twee favoriete kijkplaatsen Breidscheid (wel even doorlopen langs de baan totdat je voorbij de bocht bent) en (uiteraard) Adenauer Forst.

Voor meer fatsoenlijke kijkplekken klik hier.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Kenji
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 394
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2007 11:34
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Helaas kan ik zondag niet, anders had ik wel meegegaan, zowel met camera als met m'n auto. Eerst lekker zelf rijden op de Ring, en daarna plaatjes schieten. Daarna weer rijden :D
EOS 50D ~ Sigma 10-20mm HSM ~ Canon 15-85mm IS USM ~ Canon 17-55 IS USM ~ Canon 70-200 f2.8 L USM
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar