Journey @ Bospop 2011

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Foto's gemaakt tijdens Bospop 2011 van de waanzinnige band Journey.
Soms is het behelpen en heb je geen fotopas, en krijg je ook je DSLR niet mee naar binnen.
Deze foto's zijn allemaal gemaakt met de Canon Powershot S95
En de resultaten vallen mij niet eens tegen.

1

19604

2

19605

3

19606

4

19607

5

19608

6

19609

7

19610

8

19611

9

19612

10

19613


Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Tja... jammer dat overal de hoofden ervoor zitten...

Als ik zou moeten kiezen kies ik voor nr 9.

(500e post :mrgreen:)
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Helaas geven ze nog geen privéconcerten, maar als ze dat ooit gaan doen zal ik zorgen dat ik vooraan sta. ;-)
Voor mij voegt dit trouwens iets toe, want hierdoor leg je ook de sfeer van het publiek vast.
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

de hoofden storen mij ook niet. Ik vind de foto's zeker en vast de sfeer weergeven.

en zo te zien was er, net als op Moulin Blues te Ospel, geen frontstage.
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Sfeervolle platen, Marius.

Mijn eerste reactie was, Journey, bestaan die nog? Ja dus. :D
Even bijgelezen, en "petje af" voor de manier waarop de band met de kritiek op de nieuwe leadzanger (Arnel Pineda) is omgegaan.
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Pieterr schreefCOLONSfeervolle platen, Marius.

Mijn eerste reactie was, Journey, bestaan die nog? Ja dus. :D
Even bijgelezen, en "petje af" voor de manier waarop de band met de kritiek op de nieuwe leadzanger (Arnel Pineda) is omgegaan.
Er was inderdaad veel kritiek, en uiteraard was Steve Perry de man die met zijn unieke stemgeluid deze band tot ongekende hoogte heeft gezongen (hoewel Neil Schön met zijn waanzinnige gitaarspel natuurlijk ook een groot deel bepaalde).
Toch vind ik dat ze met Arnel een waardige opvolger hebben gevonden en deze man heeft buiten een waanzinnige stem ook nog eens erg veel energie waardoor de concerten een lust voor het oog worden.

Je ziet vaak dat als de zanger vervangen wordt, er veel mensen leunen op de nostalgie, de originaliteit, maar in dit geval vind ik dat echt onterecht.
Journey is terug, en voor mij nog net zo interessant, misschien nog wel interessanter, dan vroeger.
Ik heb echt genoten van dit optreden. De topper van de dag mag ik wel zeggen.

Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Gebruikers-avatar
Babs
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2006 14:44
WoonplaatsCOLON Eindhoven

Foto's zien er goed uit Marius.. zeker daar je een paar rijen publiek voor je had staan!
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

De band ken ik niet, maar de foto's geven een goede sfeer weer en de leadzanger lijkt me erg enthousiast! De emotie is van zijn gezicht en foto's af te lezen.
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Even heel bot, en ook heel overdreven (maar wel het punt): Dit zijn vooral kiekjes (m.u.v. misschien #7 en #8). Bij plaat 1 tot en met 5 zie ik hoofden met een rood vlekje op de achtergrond.
Kijk, nu gaan we in de richting. #6 is zie telefoontjes, met een bandje dat het naar zin lijkt te hebben.
#7/8 prima momenten. bij #7 klopt de compo eigenlijk niet, deze had ik graag portrait gezien.
#9 net overzicht, klappende handen goed voor de sfeer
#10, hier weer te veel handen voor het mooie.

Niet om het een of ander Marius. Als je geen accreditatie hebt of je kunt op zijn minst niet vooraan komen te staan zodat je een vrij shot hebt, zou ik de plaatjes lekker voor mezelf houden al een herinnering van een gaaf festival. Als ik geen accreditatie heb, gaat er gewoon geen cam mee, gewoon lekker genieten van die andere hobby: muziek ;).

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

mmk schreefCOLONEven heel bot, en ook heel overdreven (maar wel het punt): Dit zijn vooral kiekjes (m.u.v. misschien #7 en #8). Bij plaat 1 tot en met 5 zie ik hoofden met een rood vlekje op de achtergrond.
Kijk, nu gaan we in de richting. #6 is zie telefoontjes, met een bandje dat het naar zin lijkt te hebben.
#7/8 prima momenten. bij #7 klopt de compo eigenlijk niet, deze had ik graag portrait gezien.
#9 net overzicht, klappende handen goed voor de sfeer
#10, hier weer te veel handen voor het mooie.

Niet om het een of ander Marius. Als je geen accreditatie hebt of je kunt op zijn minst niet vooraan komen te staan zodat je een vrij shot hebt, zou ik de plaatjes lekker voor mezelf houden al een herinnering van een gaaf festival. Als ik geen accreditatie heb, gaat er gewoon geen cam mee, gewoon lekker genieten van die andere hobby: muziek ;).

Marc
I rest my case. ;-)
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar