Hindoestaans huwelijk

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

dickmar58 schreefCOLON
marian schreefCOLONStuur dan voortaan meteen de foto's rechtstreeks naar Ashvin toe... :wink:

Ja, why not! Dan krijg ik tenminste gefundeerde kritiek en niet alles over een kam, zoals hier teveel gebeurt. Hij moet dit natuurlijk wel willen.
Je kan ook een topic openen...wat heet...ik wil alleen in veer in mijn reet! Komop zeg...zoveel mensen zoveel smaken. En ik voel een foto/serie... of niet, en als je niet tegen kritiek/commentaar kan moet je niet posten. Moet je gewoon alleen lekker aan je klanten laten zien, en niet op een fotoforum posten.

dickmar58 schreefCOLON
marian schreefCOLON
Niemand heeft het bijvoorbeeld over foto 8 die hij heel mooi vindt. Of ga je nu aan Ashvin zijn kunde twijfelen?
Whahaha..dus omdat Ashvin het mooi vindt..is het mooi wahhaa..waar slaat dat nu weer op. Nee ik vind foto 8 nog steeds niet mooi, onrustig, geen rustpunt in de foto, de camera rechts in beeld, mooi zeg...de pilaar rechts veel te nadrukkelijk aanwezig...geen fijn standpunt gekozen om deze foto te maken..de grote plant half voor het gezicht. Moet ik nu sorry tegen Ashvin gaan zeggen whhahaha.
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
dickmar58
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2011 16:32

marian schreefCOLON
dickmar58 schreefCOLON
marian schreefCOLONStuur dan voortaan meteen de foto's rechtstreeks naar Ashvin toe... :wink:

Ja, why not! Dan krijg ik tenminste gefundeerde kritiek en niet alles over een kam, zoals hier teveel gebeurt. Hij moet dit natuurlijk wel willen.
Je kan ook een topic openen...wat heet...ik wil alleen in veer in mijn reet! Komop zeg...zoveel mensen zoveel smaken. En ik voel een foto/serie... of niet, en als je niet tegen kritiek/commentaar kan moet je niet posten. Moet je gewoon alleen lekker aan je klanten laten zien, en niet op een fotoforum posten.
Zeker boos en gefrustreerd, omdat je ongelijk door Ashvin is gebleken! Mag hoor. En ik wil geen veer in mijn reet, maar gefundeerde kritieken en niet die wazige teksten.
Maar oke ik moet nu weer een Hindoestaanse rite vastleggen.
Nikon D3S en Fuji S3pro met 2.8 pro-lenzen.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

dickmar58 schreefCOLON
Gelukkig denkt de meester Ashvin, die het echt kan weten, er anders over, maar toch bedankt voor je beicht.
Krijg eerder het idee dat je zelf behoorlijk gefrustreerd begint te raken dat je niet de reacties krijgt die je graag zou willen lezen. Men neemt immers wel de moeite om te reageren. :wink:

Advies plaats geen foto's meer als je reacties van je mede forum leden niet waardeert. Vind je reacties behoorlijk respectloos tegen je mede forum leden. Siert je !!

Maar ja succes !!! (in je eigen wereld) :mrgreen:
Laatst gewijzigd door 1 op Apple, in totaal 30 keer gewijzigd.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Whahhahahaa...sure:) En ik zeg toch net wat ik niet mooi vindt van foto 8?..valt dat onder wazige teksten..ik zeg duidelijk wat ik niet mooi vindt. En omdat Ashvin het mooi vindt...heb ik ongelijk whahahhaa...oke hoor Dick...ga maar weer schieten.

Ps. Ashvin - sorry dat jou naam nu steeds genoemd wordt..waardeer jou en je werk en je mening dat weet je:) maar dat wil niet zeggen dat ik zoals Dick het hier dan laat overkomen ..ongelijk heb omdat jij wat anders zegt. Smaken..meningen...gevoel...is bij ieder anders:)
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
Gebruikers-avatar
stievie1
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1491
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2011 00:01
WoonplaatsCOLON Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Ik heb het eens zitten lezen maar hoe er met kritiek om word gegaan vind ik wel heel erg hoor.
Ik vraag me dan toch af hoe oud de fotograaf dan is, had net zo goed iemand van mijn leeftijd kunnen zijn.

Over de foto's.
Ik ben er helaas ook niet te spreken over, te druk, rare standpunten, vreemde belichting hier en daar, onrustige dingen op de voorgrond die zich van het hoofd onderwerp weg trekken en zo kunnen we wel even door gaan.
Ik zeg niet dat ik pro in bruiloften fotografie ben maar als leek zou je dit toch wel moeten zien. Zeker als je wat gevorderder bent!

Groetjes Stephen
En kijk even op mijn nieuwe website: http://www.stephenotto.nl !! :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Aestiva
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2193
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007 18:20
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Mijn god, waar gaat dit topic over...

Ik ben maar een simpele fotograaf die er naar streeft om het maximale uit een foto te halen...


Alles is (gelukkig) subjectief. Wat de een vind, hoeft de andere niet te vinden. Feedback is feedback, kijk wat je mee kan nemen en gebruik dat voor de volgende serie.
Alleen dan kan je groeien. :)

Dat geld voor iedereen.
5D MKIII | 5D MKII | 40D | 24-70 2.8L II | 24 1.4L | 35 1.4L| 50 1.2L | 85 1.4 | 70-200 2.8L IS II |100mm 2.8L IS | 45mm 2.8 TS-E
Professionele bruidsfotografie [url]http://totaalfotografie.nl[/url]
Facebook: [url]http://facebook.com/totaalfotografie[/url]
dickmar58
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2011 16:32

Aestiva schreefCOLONMijn god, waar gaat dit topic over...

Ik ben maar een simpele fotograaf die er naar streeft om het maximale uit een foto te halen...


Alles is (gelukkig) subjectief. Wat de een vind, hoeft de andere niet te vinden. Feedback is feedback, kijk wat je mee kan nemen en gebruik dat voor de volgende serie.
Alleen dan kan je groeien. :)

Dat geld voor iedereen.
1000 o/o eens, Ashvin. Hier is de hel losgebroken ook door jou toedoen, jij vindt de serie namelijk namelijk niet echt slecht, dat hadden ze graag gehoord natuurlijk.


Hiermee sluit ik dit topic voor mij zelf echt af en ga er nu letterlijk vandoor! Iedereen verder veel succes met fotografie.
Nikon D3S en Fuji S3pro met 2.8 pro-lenzen.
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Ik zeg niks meer....... :? Dick veel succes verder...
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

dickmar58 schreefCOLON
Aestiva schreefCOLONMijn god, waar gaat dit topic over...

Ik ben maar een simpele fotograaf die er naar streeft om het maximale uit een foto te halen...


Alles is (gelukkig) subjectief. Wat de een vind, hoeft de andere niet te vinden. Feedback is feedback, kijk wat je mee kan nemen en gebruik dat voor de volgende serie.
Alleen dan kan je groeien. :)

Dat geld voor iedereen.
1000 o/o eens, Ashvin. Hier is de hel losgebroken ook door jou toedoen, jij vindt de serie namelijk namelijk niet echt slecht, dat hadden ze graag gehoord natuurlijk.


Hiermee sluit ik dit topic voor mij zelf echt af en ga er nu letterlijk vandoor! Iedereen verder veel succes met fotografie.

Sorry, maar dit gaat echt nergens over. Iemand geeft zijn/haar persoonlijke mening die je zelf afdoet als onzin. Het komt er dan al snel op neer dat je deze mening niet waardeert / respecteert.

Wij kunnen er helaas niks aan doen dat je het lastig vind om met kritiek om te gaan. En vind het dan ook niet netjes om je mede forum leden op een dergelijke wijze aan te spreken. Terwijl het goed bedoeld is. Alleen om dat het antwoord je niet zint. (beetje kleuterschool gedrag)

Je had ook zelf te raden kunnen gaan waarom vind men mijn foto’s niet zo als ik ze zelf zie. En als het antwoord in jou ogen niet bevredigend is had je een toelichting kunnen vragen. De meesten hadden je deze vast wel gegeven.

Denk dat je er verstandig aan doet om niet meer te reageren op dit forum. Mits je zelf open staat voor kritiek. Dan ben je zeker meer dan welkom. ;-)

Wij hebben allemaal de zelfde verslavende de hobby “fotografie” waarvan enkele van ons nog eens hun beroep van hebben gemaakt en enkele hier hun beroep van hopen te maken. Laten we elkaars mening dan ook respecteren. Zou zeggen geef het goede voorbeeld :D

Er valt immers ook heel veel te leren van iemand die misschien niet zo kundig is met het bedienen van de knoppen, maar die kan dan wel weer kijk hebben op de compositie etc.

Echter vind ik het niet meer de moeite waard om op wat van manier dan ook op je toekomstige berichten te reageren.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Hey, ik zag toch eerder op #8 een ventilator?

Verder geen commentaar, ik volg Marian (weer):

marian schreefCOLONIk zeg niks meer....... :? Dick veel succes verder...
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
dickmar58
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2011 16:32

[quote="marian"]Whahhahahaa...sure:) En ik zeg toch net wat ik niet mooi vindt van foto 8?..valt dat onder wazige teksten..ik zeg duidelijk wat ik niet mooi vindt. En omdat Ashvin het mooi vindt...heb ik ongelijk whahahhaa...oke hoor Dick...ga maar weer schieten.

Nee, inderdaad je geeft argumentatie. Marian zo een foto, wijdshot van de Maroh met pilaren en publiek erom moet er altijd in zitten bij zo een serie.
De toeschouwers voor en achter en de mensen in de Maroh wil ik ook altijd met een enkele foto zichtbaar hebben. Die plant staat er altijd. Die heeft een heilige betekenis en staat zowel bij foto als bij film altijd in de weg. Ik zocht voor een beetje symetrische foto vandaar dat ik niet van standpunt ben verander en de heilige maar hinderlijke plant accepteerde. Vanuit die optiek gezien heeft Ashvin de foto dus een zeer goede score gegeven.

Ik heb ook eens naar jouw werk gekeken, net zoals ik dit bij Drwizz heb gedaan.

Jouw werk heeft bijna niets met fotografie te maken.
Het is meer kunst. Als ik jouw foto's op je website zie heb ik in eerste instantie geen tijd om naar compositie te kijken, ik word overvallen door zeggingskracht en beeldingskracht. Je foto's spreken je kijkt er na, zonder aan techniek te denken. Echt alle respect, dit doe ik je nooit na. Om in je eigen bewoordingen van vandaag terug te vallen, ik steek graag een veer in je kont. Dat verdient je met zoveel creativiteit, waarbij het idee soms zo uiterst simpel lijkt.

Met dit voor jou toch wel leuke bericht, nu definitief einde van dit topic voor mij.
Nikon D3S en Fuji S3pro met 2.8 pro-lenzen.
Gebruikers-avatar
LongJoy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2006 23:32
WoonplaatsCOLON Utrecht, The Netherlands
CONTACTCOLON

Heerlijk dat geflame hier...

3 words

GROW UP PEOPLE..!!!!!

DIt is over en weer modder-gegooi..
Staat lekker richting de buitenwereld..
Pfff
Joyful and loving memories for a long time.
Bezoek ook eens www.LongJoy.nl | www.facebook.com/LongJoy | www.twitter.com/LongJoy
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

LongJoy schreefCOLONStaat lekker richting de buitenwereld..
Zoals Facebook :D
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
romysmink
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2011 13:41

Mooi om een keer te zien. Mijn voorkeur gaat uit naar 16
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

fotojeroen schreefCOLON
LongJoy schreefCOLONStaat lekker richting de buitenwereld..
Zoals Facebook :D
Ik had een opmerking gemaakt op fb over een nieuw forum dat heet ik wil alleen een veer in mijn reet.
Daar kwam een discussie op gang..van ja van kritiek leer je..en zoveel mensen en zoveel verschillende smaken.
Mensen zijn het soms met elkaar eens en soms niet, en dat moet kunnen...anders moet je niet op een forum posten vind ik.
En ook over verschillende forums en hoe er kritiek gegeven wordt.

Nu heb ik dat topic verwijderd..waarom:

Ik heb die discussie MOETEN deleten omdat er iemand is die het leuk vond om het kindje met down zwaar maar dan ook zwaar te moeten beledingen op het topic op fb
Je mag commentaar op mijn foto's hebben heel graag zelfs, ik leer daarvan..want soms zie je dingen zelf niet meer, en een ander kijkt heel anders naar jou beelden.
Is het licht goed of fout...compositie kijkt fijn of niet....storende elementen in de foto...
Maar ik zal nooit de persoon op de foto afkraken omdat die mij niet aanstaat...dat is iets totaal anders.

Ik heb de opmerking meteen gedeleted, en meteen stond het er weer...omdat ik niet wil dat de moeder dit te lezen zou krijgen snel het hele topic verwijderd.
Ik kan de persoon niet meer terugvinden, ws heeft die mij geblokkeerd.
Dus mochten mensen afvragen he...waar is het topic gebleven op fb....dit is dus de reden en eentje waarvan ik mij kapot geschrokken ben :shock:
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

@marian: Dat meen je niet! Wat erg!
Gebruikers-avatar
fluppie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 797
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2005 11:35

Modbreak Gumpje: opmerking verwijderd ivm onnodige provocatie, verborgen premissen en überhaupt weinig relevante bijdrage aan deze merkwaardige discussie
Canon 1D en een zwart ding met de naam 1D markII en nog een heleboel meer
Gebruikers-avatar
Van Put
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 194
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2007 21:11
WoonplaatsCOLON Deurne - Antwerpen
CONTACTCOLON

@ marian,
Dit voorval/gebeuren is méér dan zéér Droevig !!!
Kijk, Kijk, en blijf je Verbazen...
Gebruikers-avatar
M€nno
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 96
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2011 17:30
CONTACTCOLON

Ik had ze in testcase geplaatst.
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

M€nno schreefCOLONIk had ze in testcase geplaatst.
+1
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar