Falcon Eyes Starterset

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
spike-1979
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2008 01:28
WoonplaatsCOLON Heerlen

Misschien iets te last met reageren, maar ik heb mijn flitsset bij QFlash aangeschaft, een zaak met redelijk veel keuze tegen goede prijzen, en meestal alles in voorraad.
Zelf heb ik een set van drie flitskoppen a180 watt, met een softbox, een octabox en een reflectieparaplu. Remote trigger zat erbij, set was 350 euro ongeveer.
Let wel inderdaad wat al aangegeven is dat een achtergrondset wel handig zoniet een vereiste kan zijn.
Capture life, in the flip of a mirror
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

Merk van Ebay ken ik niet maar ziet er leuk uit, echter zou ik dit in vergelijking met de andere set die je aangeeft niet doen, FE is welliswaar ook een budgetmerk, maar wel eentje die zich inmiddels al goed bewezen heeft en best goed spul levert voor het geld wat men ervoor rekent. Daarbij komt dat als er iets kapot gaat het toch iets gemakkelijker is en kunt rekenen op de meestal goede service van KE.
400 watt is voorlopig meer dan voldoende om lekker jezelf uit te leven in de studio.

Mocht je om een start te maken nog wat goedkope achtergrondjes zoeken, kijk eens bij de Ikea, aldaar zijn fleecedekentjes te koop, niet heel groot, geloof 1.70 x 135 of zoiets, maar voldoende voor een headshotje, kosten rond de 3 euro ind e kleuren wit, zwart, geel, rood, groen en lichtblauw, je kunt ze gewoon ergens aan ophangen, kopjes ervoor en je hebt om eens te proberen een leuke achtergrond.

Ik gebruik ze vandaag de dag nog steeds, heb een aantal papierrollen, maar soms gooi ik daar eens een dekentje overheen als ik eens lekker rood, geel, groen, blauw wil, om elke keer een rol te verwisselen daar gaat teveel tijd in zitten.
Fotograferen is kijken niet klikken.
Gebruikers-avatar
dutchy
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 522
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Zuid Duitsland
CONTACTCOLON

@Spike Qflash heeft inderdaad wel aardige prijzen, maar aangezien ik in Duitsland woon is het bestellen bij qflash niet mogelijk. KE levert voor een 10tje aan de huisdeur.

@Closeshooter Ikea is inderdaad een leuk adres. Ik heb daar al meteen zo'n schapenvel voor een paar Euro gehaald. Die dekentjes moet ik ook eens naar gaan kijken. Heb een Ikea 500m van mn werk zitten :)
Eos 50D | Tokina Macro 100mm F2.8 D | EF 70-200 F/4 L USM | Sigma 17-70mm 1:2,8-4,5 | Sigma 10-20mm 1:4-5,6 | Sigma EF-530 DG Super

http://www.diebouwmeesters.de" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar