Burgers Zoo (Meetingpoint)

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Fred316
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1722
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 17:28
WoonplaatsCOLON Maasbracht
CONTACTCOLON

Morgen zijn BossA en ik ook aanwezig.......;)

Grtz,

Fred
www.fred-clerx.com
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Heel veel plezier ! Als ik zo naar buiten kijk zit het weer ook mee :mrgreen:

Ik zie je bericht helaas nu pas, maar had er even goed vandaag niet bij kunnen zijn. :wink:
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Fred316 schreefCOLONMorgen zijn BossA en ik ook aanwezig.......;)

Grtz,

Fred

Hmmm in een topic wie gaat er mee naar......
Geloof ik niet dat jullie willen dat er iemand meeging?? :cry:
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Dianawoman er word ook aangegeven dat zij aanwezig zijn. Als je zin hebt om mee te gaan dan kun je dit aangeven. Kan even goed begrijpen dat het voor aantal onder ons kort dag kan zijn om dit af te spreken. :oops:

Maar als je zin hebt om eens met aantal EOS leden richting Burgers te gaan. Zet bijvoorbeeld een aantal datums neer dat je die kant op wilt gaan. Ik kan deze bijvoorbeeld in de start post zetten voor. Er zijn zover bij mij bekend een aantal EOS leden met een jaarkaart die met regelmaat die kant op gaan ;-)
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
Jerenes
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1352
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 19:49
WoonplaatsCOLON Lochristi, België

Ik wil ook wel een keertje gaan, maar kan pas als ik weer eens op bezoek ben bij de familie in Zutphen. Ik laat het nog wel weten, maar kan best zijn dat het pas september wordt... .
Jeroen

7D + Grip | 6D+Grip | Canon EFs 10-22 f/3.5-4.5 USM | Canon EF 24-70 f/2.8L USM| Canon EF 24-105 f/4L IS USM II | Canon EF 70-200 f/4L IS USM |Canon EF 100-400 f/4.5-5.6L IS USM | Canon 1.4x II Extender
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar