Extra body

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
Edwin M.
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 445
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2007 09:42
WoonplaatsCOLON Naarden
CONTACTCOLON

Gelukkig heb ik geen haast om iets te kopen maar de diverse inputs van meedenkers op dit forum maken het er niet makkelijk op...

Inderdaad ben ik al iets verder aan het kijken dan een extra 40D maar ik wil er, mede omdat mijn huidige 40D nog perfect is, circa 500 euro aan uitgeven. De keuze gaat ook niet uit naar een nieuwe maar het mag ook een jonge occasion zijn maar dan ook ook denkend aan de 5D1 of 7D...

Ik ga eerst maar eens op vakantie en dan verder neuzen maar nogmaals bedankt voor ieders input.
[color=red]Ca-non[/color] (de ~ (m.))
[color=red]EOS[/color] (de ~ (v.)) Griekse godin van de dageraad
[color=red]Ple-zier[/color] (het ~) gevoel van welbehagen, veroorzaakt door iets wat men aangenaam vindt
JSnakes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 929
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2009 14:10

Zowel een 5D1 als een 7D ga je niet voor €500,- krijgen, als je tevreden bent met de 40D zou ik ook niet meer uitgeven voor een 50D die wél voor €500,- te krijgen is(overigens wel jonger dan de 40D als occasion).
Gebruikers-avatar
Edwin M.
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 445
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2007 09:42
WoonplaatsCOLON Naarden
CONTACTCOLON

Daar zat ik dus ook aan te denken.

Maar wederom, ik heb geen haast en ik zit in de luxe positie om alles rustig te bekijken...
[color=red]Ca-non[/color] (de ~ (m.))
[color=red]EOS[/color] (de ~ (v.)) Griekse godin van de dageraad
[color=red]Ple-zier[/color] (het ~) gevoel van welbehagen, veroorzaakt door iets wat men aangenaam vindt
twistersam

Ik zou voor een tweede 40D gaan kijken, vooral als deze je al goed bevalt. Ik heb toevallig gisteren een 40D gehaald als tweede body naast mijn 50D. Niet veel kliks maar daar moet je geluk mee hebben.
Op marktplaats staan genoeg 40D's te koop, op dit moment een voor 450 euro incl grip en twee accu's.
Gebruikers-avatar
Edwin M.
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 445
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2007 09:42
WoonplaatsCOLON Naarden
CONTACTCOLON

Teruggekomen van vakantie lag er een blauwe envelop op de mat met een mooie aanbieding...

Het is een 7D geworden met grip!

Bedankt voor jullie meedenken en input.
[color=red]Ca-non[/color] (de ~ (m.))
[color=red]EOS[/color] (de ~ (v.)) Griekse godin van de dageraad
[color=red]Ple-zier[/color] (het ~) gevoel van welbehagen, veroorzaakt door iets wat men aangenaam vindt
Gebruikers-avatar
Anne-Elise
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2006 16:31
WoonplaatsCOLON Zuid-Holland

Ben net naar de mat geweest, maar niks geen blauwe envelop en ze hadden het nog zo beloofd, denk dat ie bij een zekere Edwin M. terecht is gekomen ;-)

succes en gefeliciteerd met je nieuwe body en grip.
Annelies


Mijn apparatuur zet ik hier niet neer om stoffig te worden, die heb ik n.l nodig om te fotograferen!
alfa147fun
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 189
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2005 15:26
WoonplaatsCOLON Oostburg
CONTACTCOLON

Ik heb vorige een week een extra 40D, voor naast mijn huidige 40D gekocht voor 350 euro (inclusief grip)!
EOS 6D, EOS7D, EOS 40D; EF70-200 [color=#FF0000]L[/color] F4 IS; EF24-105 [color=#FF0000]L[/color] F4; EF-S 17-55 F2.8; EF 50 1.8 II; 2x EX 580II; EX 430II
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar