Free Practice WTCC Circuit Zolder(B)

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fotobos
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 03 Mei 2005 09:02
CONTACTCOLON

Afgelopen zaterdag ben ik met mijn zoontje naar circuit Zolder geweest voor het WTCC. Met behulp van wat Forum-leden de fotoplekjes weten te vinden. Helaas zijn de mogelijkheden om echt creatief te doen op het circuit iets te beperkt. Onder mijn serie van zaterdag. Zal in ieder geval niet de laatste keer zijn dat ik naar Zolder ga. Sfeer was perfect.

Nr1.
Afbeelding
Helaas wat remproblemen voor Tommie. Kon daardoor op zaterdag niet in de top 10 komen.
Nr2.
Afbeelding
Nr3.
Afbeelding
Nr4.
Afbeelding
Marbels...niet alleen een Pirelli probleem. Was vanuit dit standpunt niet goed mogelijk om het Merk Yokohama erop te krijgen.
Nr5.
Afbeelding
Nr6.
Afbeelding
Nr7.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
les206
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 123
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2010 10:07
WoonplaatsCOLON Oostburg
CONTACTCOLON

Zeer nette serie moet ik zeggen ! actie spat er af
Volgens mij had je mooie plekjes dicht bij de baan. Ben zelf naar de race op zondag gegaan, maar net als jij zegt weinig mooie plekken.
Cameras don't make pictures.... people do
Gebruikers-avatar
Fotobos
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 03 Mei 2005 09:02
CONTACTCOLON

Het waren eigenlijk de gebruikelijke plaatsen. Op de houten vlonders in de "kleine chichane" en de andere foto is gemaakt bij het hek achter de bitboxen. Moet zeggen dat ik ook een mooi plekje vond aan de binnenzijde van de eerste rechtse. Hek is daar net 10cm te hoog waardoor ik net op mijn tenen moest staan en het lastig scherpstellen was.
Gebruikers-avatar
les206
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 123
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2010 10:07
WoonplaatsCOLON Oostburg
CONTACTCOLON

Dat was idd erg rottig de hekkens, ikzelf ben op de groene / rode container geklommen uit mijn hoofd bocht 8 (de bocht voor de chicane aan de pits). Op hoeveel mm heb je de foto's gemaakt als ik vragen mag ?
Cameras don't make pictures.... people do
Gebruikers-avatar
Fotobos
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 03 Mei 2005 09:02
CONTACTCOLON

De foto's zijn gemaakt met een Canon 70-200 F4 + plus Canon extender 1.4. Dit alles op een 20D.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw foto's Les. Werd je niet van de container afgestuurd?
Gebruikers-avatar
petuut
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4837
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2007 23:11
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

Mooie foto's Ferry ! De eerste 2 hebben al gelijk een fraaie actie in zich.
De eerste met die rookpluimen en de 2e dat wiel wat van de grond komt. Goed gezien !

Groet, Ruud
De mooiste shoots maak je in Limburg
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Een nette serie.
Bij de eerste twee heb je inderdaad leuke momenten te pakken.
Foto 4 vind ik een mooi creatief plaatje.
Wel valt me op dat je bij enkele foto's (zoals #3) de auto wat centraal plaatst. Iets meer ruimte aan de voorkant en minder aan de achterkant geeft de foto een mooiere verdeling en de auto meer ruimte......maar dat is misschien persoonlijk. :wink:

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar