De Derby....

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Gisteren was het dan zover, de derby in Bunschoten Spakenburg.
Naast een burenruzie die tweejaarlijks op het veld wordt uitgevochten, was het nu extra pikant omdat beide voor het eerst in de dit jaar opgerichte Topklasse, kampioen wil worden. Laten ze nu ook op plek 1 en 2 staan met 1 punt verschil.
Een mooier scenario zat er niet in.
De nr 2 IJsselmeervogels, won voor 8500 bezoekers en 98 media vertegenwoordigers met 3 - 2 en heeft de koppositie overgenomen, van buurman Spakenburg :lol:

Commentaar op de reportage is welkom ;)

1 Publiekslieveling Maikel de Harder (R) vecht om de bal met Robert Verschraagen
Afbeelding

2 Oud prof Hans van de Haar (L) zit gevaarlijk hoog met zijn schoen bij Vogels spits Kwong-Wah Steinrath
Afbeelding

3 Spakenburg keeper SvenTaberima laat de bal door zijn handen glippen 1 - 0
Afbeelding

4 Jeroen Hessing (nr 13) scoort echter deze goal wordt afgekeurd vanwege hinderen van de keeper Martijn van Strien
Afbeelding

5 Verdediger Wilco Krimp aan de bal. Prachtig was het TV beeld langs de lijn
Afbeelding

6 De grote man van Spakenburg (M) Thijs Houwing zat in het geheel niet in de wedstrijd
Afbeelding

7 Danny van den Meiracker scoort de 3 - 2. Enkele seconden later, kon hij met rood vertrekken, vanwege handtastelijkheden
Afbeelding

8 Bas Mooi (L) vecht een duel uit met Maarten Woudenberg
Afbeelding

9 Jeroen Hessing verlaat de arena met verlies
Afbeelding

10 Match winnaars en doelpuntenmakers Maikel de Harder en Kwong-Wah Steinraht
Afbeelding
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

Ik ga hier hetzelfde commentaar geven als op dezelfde serie elders ;-)
Leuke serie van afgelopen zaterdag. Foto 3 is misschien wel een belangrijk moment, maar toch vind ik het niet zo'n goeie foto. Een foto dat ie net uit zijn handen valt zou mooier geweest zijn. Heb je die ook?
Verder een nette serie met goeie acties. Toch mis ik de sfeer buiten de lijnen. Heb je daar ook nog platen van?
Ook vind dat je iets te ver bent doorgeschoten met het contrast (met name rood), maar dat is smaak :)
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar